הסרטים שעשו לי את 2016!

היי לכולם! אז התאוששתי מהחופשה לבודפשט
וסוף סוף גם נכנסה הרבה עבודה לחודש הזה והבא, כל כך מוריד לי אבן מהלב.
ואם כבר מדברים על עבודה אז בשנה הבאה אני הולכת ללמד צילום בבתי ספר
ברחבי נס ציונה. אני מאוד מאושרת שיש לי את ההזדמנות הזאת להעביר
את התשוקה שיש לי לצילום לילדים וללמד אותם להתפתח בתחום.

היום הכנתי לכם פוסט על סרטים שראיתי השנה ומאוד מאוד אהבתי
כל הסרטים לדעתי כבר יצאו ממזמן להורדה באינטרנט אז אתם יכולים
לגשת לאתר ההורדות האהוב עליכם, אהמ פיירט ביי, אהמ ולהוריד משם לטורנט.

מתחילים :)


1. Daddy's Home

קומדיה שוברת מצחוק בכיכובם של וויל פארל ומארק וולברג.
בתור פולנייה קרת לב מאוד קשה להצחיק אותי בסרטים,
אני יכולה לשבת מול המסך שעות מבלי להניד עפעף
אבל הסרט הזה שבר אותי. מסופר על אבא חורג וחנון שמנסה להרשים
את הילדים החורגים שלו, אבל כל זה משתנה כשהאבא הבילוגי והמגניב שלהם
חוזר ומנסה לכבוש את ליבם. מומלץ ++

2. The Jungle Book

הגרסה הריאליסטית של ספר הג'ונגל של דיסני חוזרת ובגדול.
לא היו לי ציפיות גבוהות מהסרט שכן האנימציה מככבת אצלי בטופ טן של
סרטי הדיסני האהובים עליי, ומאוד קשה להתעלות על זה.
אבל הסרט הוכיח שדיסני לא איבדו את זה, העורכים עשו עבודה מדהימה
הדמויות נראות מאוד אותנטיות, השירים האהובים לא נעלמו לגמרי
ואפילו יש טוויסטים בעלילה שסוטים מהעלילה המקורית אך נותנים לה פן כיפי ומרענן.
אהבתי!

3. Angry Birds

מסתבר שמשחקים בפלאפון מסוגלים לקום לתחייה,
ואכן הציפורים האהובות והחצופות מהמשחק הפופולארי חזרו
לככב בסרט שמספר על חייהן כציפורים העצבניות בשכונה.
הסרט קורע מצחוק ועשוי נהדר. לא ציפיתי בכלל ומאוד מאוד נהניתי
*הערת הכותבת: שתיתי גם הרבה למברוסקו בעת צפייתי בסרט, אולי זה תרם גם למצברוח המרומם

4. Me befoure You

והגענו לז'אנר הדרמה הרומנטית האהובה. זאת שיכולה לגרום לכל אחד להזיל
דמעה או עשרים במקרה שלי. זאת שעשויה כל כך טוב שעל אף הסוף הטרגי
כל שאת רוצה הוא להפוך לגיבורת הסרט ולאמץ את ארון הנעליים שלה רק לעצמך.
טוב הגזמתי קצת, אבל באמת סרט מעולה בכיכובה של אמיליה קלארק הלא היא דיאנריז
מלכת הדרקונים :) כמה כיף לראות אותה בתפקיד כל כך רגיש ושברירי.
אמנם ראיתי בקולנוע אבל הסרט בוודאות יצא כבר. מומלץ מאוד ואפילו החבר יהנה

5. Star Wars: The Force Awakens

 גם אם אתם לא גרופים היסטריים של מלחמת הכוכבים, אין אחד לדעתי
שלא יוכל להנות מהסרט הזה; יש בו אקשן, דרמה, רומנטיקה, נוסטלגיה וכמובן גם 
נגיעות קומיות. מלחמת הכוכבים מזמן הפכה לאגדה והסרט הזה בהחלט מבסס את מעמדה
כטרילוגיה הטובה ביותר בכל הזמנים. ממליצה לכל מי שלא מכיר את הסרטים
לרוץ עכשיו ולהוריד את כולם. אם אתם גיקים בנשמה בטוח תתחברו
 (אמנם הייתי מוותרת על אחד מהם שלא היה כל כך מוצלח אבל זה מה יש)


6, The Nice Guys

קומדיית פשע מעולה בכיכובם של ראיין גוסלינג וראסל קרואו. העלילה מתרחשת אי שם
בשנות ה-70 כאשר הצמד מחפש אחר עקבותיה של שחקנית פורנו שנהרגה בתאונת דרכים
ונצפתה לאחר מכן בחלון של בית סבתה.
הסרט אמנם התחיל הזוי והציפיות ממנו לא היו בשמיים אבל יצאנו כל כך מרוצים מהסרט
שלא הפסקנו לדבר עליו במשך שבוע! בהחלט סרט מדהים ושנון. ממליצה מאוד


7. Deadpool

חיכינו לו הרבה. לסרט קומיקס שיבוא ויותיר אותנו עם הרגשה חמימה של עוד בלב.
ואכן דדפול הוא אחד הסרטים הטובים ביותר שיצאו בשנה האחרונה בפרט ובז'אנר
סרטי הקומיקס בכלל. הסרט מלא בהומור עצמי, סצינות אקשן מהפנטות וכמובן
גם הבנות יכולות להזדהות עם הסצינות הלא-כה-רומנטיות ומסיפור הגסיסה האולטימטיבי
של השחקן הראשי-ריאן ריינולדס. תודה לכם מארוול!

8. Zootopia

אני מצטערת אבל זה לא באמת מפתיע אתכם שיש כאן עוד סרט אנימציה!?
זוטופיה הוא אחד הסרטים היותר מרגשים ויפים שיצא לי לראות בז'אנר
סרטי האנימציה לילדים השנה ואני אפילו קצת מצטערת שלא זכיתי לראותו בקולנוע.
הסרט מספר על שועל וארנבת, ההבדלים העצומים בין שני העולמות אך לבסוף הם
הופכים להיות חברים טובים ונלחמים ביחד ברשע, על אף ערמומיותו של השועל. 
עשיתי לעצמי חשק לראות את הסרט שוב.

9. The Martian

סוף כל סוף יש כאן סרט דרמה איכותי שלא גורם לאף אחד להירדם תוך 3 שניות.
הסרט עוסק במארק וואטני, אסטרונאט שנתקע על מאדים בעת סופת חול ונאלץ לחיות שם
במשך חודשים על גבי חודשים עד לרגע בו יגיעו לחלצו. הסרט עוקב אחר ניסיונותיו הרבים
לגדל אוכל על מאדים ובעצם להצליח לשרוד. הסרט מאוד מרגש ומותח ומאט דיימון בהחלט
נותן שם משחק איכותי. לראות וליהנות


10. The Secret Life Of Pets

 טוב תפסתם אותי. אני מכורה לאנימציות ילדים. בוהו
אז כן, חיכיתי לסרט הזה במשך שנה ובעקבות הטריילר המהמם שלו
היו לי ציפיות באמת גבוהות. וגם הפעם הסרט לא אכזב וכבש את ליבי.
מה שמאוד אהבתי בסרט זה שמחנכים לאמץ כלבים ושגם הרשעים בסרט
הם בעצם לא כאלה רשעים ובסוף כל החיות נלחמות ביחד 3> אוו תארו לכם כמה
התמוגגתי בנחת בכיסא במהלך הצפייה בסרט.

אז זהו לעת עתה
מקווה שהפוסט יעזור למי שמחפש סרטים להורדה ולא מוצא את ידיו ורגליו.
וכי לא פירסמתי הרבה זמן תמונות של עצמי (חח) קבלו את הבוק שעשו לי בירין שחף
לכבוד קורס האיפור של אלכסנדה המתוקה שלי
שיהיה לנו שבוע מקסים 3> 

תגובות

4 תגובות

  1. וואוו התמונות הורסות!! הפרחים מוסיפים המון צבע לתמונה:)
    חוץ מזה.. מכל הסרטים שכתבת, ראיתי רק את האחרון חחח
    אני ממש רוצה לראות את ה4, אבל אני לא מוצאת מישהו/י שבקטע של סרטים רומנטיים.
    זה או שיש חברים אוהבי סרטי אימה או שיש לי חברה שאוהבת תלת מימד ואנימציות D:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבהה ליז :) ויש כאן עוד כמה אנימציות, וספר הג'ונגל אמנם ריאליסטי אבל הוא שווה צפייה למי שאוהב גם אנימציות וגדל על דיסני. ומקסימום לראות לבד את me before you מבטיחה לך שתהני

      מחק
  2. חייבת לראות את ספכ הג'ונגל!!!! נראה מהמם מהטריילר ♥
    את שאר האנימציות+דדפול+דה נייס גייס גם ראיצי וכולם נהדרים 😃

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון D: וספר הג'ונגל באמת סרט יפהפה ממליצה לך להוריד!
      בנוסף ראיתי בימים האחרונים את מפלצת של מלון ואת קיאנו ושניהם גם סרטים טובים מאוד

      מחק