כשהארג'וקו פוגש את תל אביב

 
בשבוע הנוכחי קרו הרבה דברים ביניהם;
הגשמתי חלום ופגשתי את היהודים וזכיתי לראות הופעה שלהם בחינם
עם חברים. זה היה רגע בלתי נשכח ^^
הגעתי בפוקימון לשלב 15 (בקרוב 16) אני ממש מכורה למשחק
ואפילו קישטתי את ציפורניי בהתאם:
מאז שהתחלתי לשחק בפוקימון אני זוכה גם להכיר את בת ים הרבה יותר טוב
וגם ללכת כל יום קילומטרים ולעשות ספורט שזה מעולה
יחד עם האימוני TRX שאני עושה והתמדה בדיאטה אני מאמינה
שארד כמה קילו ואוכל להיכנס לג'ינסים הישנים שלי. אמן ואמן
בגזרת בוגי קרו הרבה דברים משמחים השבוע-הוא עבר טסט על אופנוע,
קיבל קידום בעבודה ואפילו יכול להיות שהוא טס לסין בחודשים הקרובים
כמה שהגבר הזה כישרון וכמה שאני אוהבת אותו.
כמובן שהשבוע היו גם צילומים אבל בעיקר עיצובים של צילומים משבוע שעבר,
היה לי שבוע אחד עם 4 ימי צילומים וחשבתי שאני עומדת להשתגע משעות
של עריכה מול המחשב. כן זה לא אופייני לי כי אני מאוד אוהבת לערוך
אבל קשה כשהרבה לקוחות לוחצים עליך בבת אחת ורוצים מאוד לקבל כבר את התמונות.
הקמתי אתר לעסק הצילומי שלי וסוף סוף פתחתי בלוג שגם יעסוק לגמרי בצילום
ונשאיר את הבלוג הזה לחיי היום יום שלי, לייפסטייל, טיפוח, אופנה וכד'. 
וכעת נעבור לגולת הכותרת של השבוע-יום ההארג'וקו הבינלאומי
שנחגג בישראל כבר שנתיים כמיטב המסורת בעולם וכולל תצוגת אופנה ויריד מגניב במיוחד
כמובן שאני והמצלמה היינו שם כדי לתעד ואפילו מכרתי כמה בגדי יד 2 שלי.

תמונות מהיריד ומתצוגת האופנה:
צילום:נופר לפיד
ליז ליסה
ועבדתכם הנאמנה לובשת ליז ליסה :)

מאחלת לכולנו שבת שלום, נעימה וכיפית

תגובות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה