דיוות הפופ האהובות עליי בעשור האחרון


בוקר טוב למי שקורא פה :)
מה הספקתי לעשות מאז העדכון האחרון?
לעבור 6 ימי צילום, לערוך יותר מ-1000 תמונות תוך פחות משבוע.
להוריד פוקימון גו ולהגיע לרמה 8~!
להירשם לTRX ולקרוע את התחת, כל הגוף כואב לי עד עכשיו.
לקבל שלל חבילות מאיביי ואלי ולעשות דיקור סיני,
כי לשכב כמו דורבן במשך 20 דקות הוא ניצול זמן איכותי.

אז עברתי הרבה מאוד בזמן האחרון
ואני מאוד מרוצה מעצמי, לעשות מה שאני אוהבת
זה מדהים. כמובן שעדיין לא מגיעה לרמה שאני מייחלת לה
שזה לעבוד כל יום אבל בנתיים היומן מתמלא ואין מאושרת ממני.
בניתי לי אתר ושיפצתי אותו אלפי פעמים, מוזמנים להיכנס ולשמור
למקרה שיום אחד תצטרכו צלמת.

אז להיום בישלתי לכם פוסט לוהט במיוחד
שיעסוק בזמרות הפופ האהובות עליי בעשור האחרון.
לא האמנתי שאחרי כריסטינה ובריטני יגיעו זמרות שיוכלו לכבוש
את ליבי אבל זה קרה ואני מכורה.
שנתחיל?

1. Ariana Grande

אריאנה היא פשוט האישה הסקסית עלי אדמות לדעתי, אחרי סקרלט ג'והנסון
ואמה סטון ;) וחוץ מזה שהיא סקסית וכוסית-על היא גם שרה ממש טוב,
יש לה סטייל הורס וכל שיר שלה ממכר אותי מחדש.

2. Demi Lovatto

דמי כבשה את ליבי לראשונה בתכנית אקס פקטור, היא בחורה מאוד
צנועה ונחמדה ופועלת הרבה למען בני נוער עם בעיות נפשיות מכיוון שעברה דבר או שניים בחייה.
 בעיני הבחורה הזאת מעוררת הערצה; יש לה קול משוגע, שירים מדהימים, היא שחקנית מעולה,
מנטורית מקסימה והכי חשוב היא תמיד זוכרת להיות בן אדם לפני הכל.

על הקליפ הזה לדעתי היא הייתה צריכה לקבל גראמי.
ואגב היא כתבה את השיר. כבר אמרתי שהיא מעוררת הערצה?

3. Tori Kelly

אני לא חושבת שהרבה מכירים את טורי אלא אם כן אתם
רואים הרבה טלוויזיה אמריקאית כי היא הופיעה גם באמריקן איידול (אודישנים)
וגם ב-THE VOICE האחרון בתור עזרה למנטור אדם לווין.
טורי היא לא הדיווה הקלאסית-היא לא מהממת לדעתי, לא הגיעה רחוק באמריקן איידול
ובעיקרון מביני עניין לא צפו לה עתיד מזהיר בתחום. אבל טורי הלכה עם הלב
והוציאה עצמאית את האלבום הראשון שלה שאותו אגב גם כתבה והגיעה
להצלחה אפשר להגיד-לגמרי בזכות עצמה. 

4. Meghan Trainor

מייגן טריינור בעיני היא אגדה. הזמרת בת 22  בלבד, זכתה כבר בגראמי
הגיעה למקום הראשון במצעדים בכל העולם! השירים שלה מאוד פמיניסטיים
ולדעתי היא מודל לחיקוי להרבה בנות צעירות שלא בטוחות בעצמן. אני מתה עליה
ולשיר הזה הייתי מכורה בערך חודש רצוף, לא הפסקתי להציק לבוגי עם השיר הזה במקלחת

5. Rita Ora

אם מישהו חשב שלא יהיו כאן דיוות בריטיות אז הוא טעה בגדול ;)
ריטה היא מהזמרות הללו שיש להן הכל-שיק, קול ענק, יופי אקזוטי כובש
וכישורים נוספים כמו משחק וכתיבה. ריטה היא פשוט מגניבה,
אני לא מתחברת לזמרות מהרגע הראשון שאני רואה אותן בדרך כלל
אבל איתה זאת הייתה פשוט אהבה ממבט ראשון *_* היא מדהימה.

6. Little Mix

נמשיך עם הוייב הבריטי, הנה להקה שזכתה באקס פקטור בריטניה
ולמעשה הייתה הלהקה הראשונה שזכתה אי פעם בתכנית. 
קשה לי לאהוב להקות בנות כי אני לעד אשווה אותן לדסטניז צ'יילד
אבל הבנות בהחלט יודעות מה הן עושות-הן יפות, יודעות לזוז ובעיקר
עושות הרמוניות בצורה מהממת. 
ואני בהחלט חושבת שאפשר להכניס למשבצת הזאת גם את fifth harmony
שגם עליהן אני דיי משוגעת בסתר. עוד מהאודישנים של אקס פקטור.

7. Sia

סיה היא זמרת וכותבת אוסטרלית שפרצה לחיינו בגיל מכובד (40) 
בשנים האחרונות עם הלהיט שנדליר.
אבל רבים מאיתנו לא יודעים שסיה למעשה אחראית ללהיטים מטורפים
כמו טיטניום של דיויד גואטה, דיימונדס של ריהאנה ועוד רבים וטובים.
האלבום האחרון שלה אפילו מכיל שירים שנדחו על ידי אומנים שונים כמו צ'יפ טרילס
השיר שלפניכם שזכה להצלחה מטורפת ובמקור נכתב עבור ריהאנה. 

8. Helsey

הלסי היא כוכבת עולה בשנים האחרונות והיא מה שאפשר לכנות-
הזמרת היפה והנכונה לתקופה הנוכחית. היא צעירה, כיפית, מגניבה ויפהפייה
והיא גם בי סקסואלית גאה. השירים שלה הם בסגנון אינדי פופ שמאוד
טרנדי לשנים האחרונות. כיף לשמוע את השירים שלה כי הם קלילים לדעתי.
אם אין לכם מושג על מי אני מדברת, כנסו ליוטיוב ותראו שירים שלה
אין סיכוי שאתם לא מכירים לפחות אחד :)

9. Emeli Sande

אני חושבת שלחברי לעבודה האחרונה שלי נמאס לשמוע
את הפלייליסט שלי שבקביעות כלל את אמילי. אמילי היא זמרת ויוצרת בריטית
שעשתה חיל בשנים האחרונות. האמת שהיא מזמן לא הוציאה שירים
אבל אני פשוט לא יכולה להפסיק לשמוע שירים שלה, היא מדהימה
שרה עם רגש מטורף, מנגנת בגיטרה ופסנתר, כותבת שירים לה ולאחרים
פשוט אשת אשכולות. אני אישית ממליצה לכל מי שאוהב מוזיקת נשמה להקשיב לה
אבל זהירות-זה ממכר.

10. Beyonce

לא באמת יכולתי לכתוב פוסט על דיוות מבלי להכניס את ביונסה.
אמנם היא פרצה לחיי כשהייתי מאוד צעירה, וכן גם אני רקדתי בשנות ה-90
בכשרונות צעירים לצלילי השיר SAY MY NAME.
לדעתי ביונסה מגלמת את כל מה שדיווה צריכה להיות ויותר-היא זמרת משכמה ומעלה,
אשת משפחה, מוכשרת בתחומים רבים מלבד לשירה כמו ריקוד ומשחק.
ותחשבו על זה שנייה-הזמרת הזאת נמצאת בתודעה שלנו כבר 20 שנה
ולא מפסיקה להפתיע אלא רק משתבחת עם הזמן. 


כמעט נכנסו לרשימה: Selena Gomez, Lene Del Rey
ושום מילה על ריאהנה. אני פשוט לא מחבבת את האישה הזאת.

וכעת נעבור לתמונות, סתיו צילמה ואיפרה את עיניי:
מה אני לובשת?
חולצה: קסטרו
מכנסיים חצאית: רנואר
צ'וקר: איביי

מאחלת לנו המשך שבוע מקסים 3>

תגובות

2 comments

  1. שמרתי את האתר שלך, ואני בטוחה שאם אצטרך להמליץ על צלמת למישהו-זאת תהיה את:)
    התמונות בסוף מהממות, בעיקר מי שמופיעה בהן;)
    שיהיה שבת שלום!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו מתוקה תודה רבה ליז 3>
      שבת שלום!

      מחק