הטרנדים החמים לקיץ 2016

בוקר אור ויום נפלא!
חודש יולי מבשר את עיצומו של הקיץ הישראלי
ומזה זמן רב חשבתי לערוך פוסט עם הטרנדים החמים לקיץ 2016
כמובן שהטרנדים שיצוינו בפוסט היום הנם טרנדים
שאימצתי או שוקלת לאמץ ופחות טרנדים שלא התחברתי אליהם בעליל
מוכנות?

עשרת הטרנדים החמים לקיץ 2016 


1. הדפסי פירות

בננות , אננסים וכל פרי עונתי קיצי אחר יעטרו את נשות העולם
האפנתיות בקיץ הקרוב.
 הדפסי הפירות הולכים על הכל-חולצות, חצאיות, שמלות ואפילו אקססוריז
אני את כובע האננסים שלי מאלי אקספרס כבר הזמנתי, מה אתכן?

2. פסים

פסים הם טרנד על זמני, כזה שכנראה לא יכחד מן העולם בקרוב.
לאורך או לרוחב זה לא ממש משנה כל עוד הם בעובי המתאים,
מעטרים חולצה מחויטת או סתם טי שירט מגניבה
יש להדגיש כי פסים לרוחב לרוב לא יתאימו לשמנמנות ונמוכות מכיוון והם
מקטינים ומשמינים אבל כמובן שזה בגדר המלצה בלבד וכל אחת חופשיה
לעשות כאוות נפשה ;)

3. אוף-שולדר

חולצות ושמלות אוף שולדר הן ללא ספק הלהיט של קיץ 2016
הכינו את כתפיכן לקיץ, אל תשכחו למרוח קרם הגנה
וצאו לרחוב לבושות בשמלה נטולת כתפיות שתדגיש את עצמות הבריח
ותסובב לכולם את הראשים.

4. לוק ספורטיבי

בתור חלוצה של אליטל, במשך שנתיים לבשתי בגדים ספורטיביים
ואפילו לתקופה מסוימת מאוד אהבתי את זה. כעת כשאני מצלמת
אני חייבת להתהדר באופן קבוע בביגוד ספורטיבי ונוח כדי שאוכל
לנוע בחופשיות, לא להסריח את הסביבה ולדפוק פאזצטות על הרצפה
כמו שרק אני יודעת.
גם אם אתן לא עובדות עבודה פיזית או מתיימרות להיות ספורטיביות
כולנו אוהבות להרגיש בנוח לכן אין סיבה שלא תאמצו את הלוק הזה.


5. סטים

חולצה וחצאית, חולצה ומכנס קצר או ארוך אבל העיקר שיהיו בעלי אותו גוון בדיוק
או אותו הדפס. מתקשר להדפסי הפירות למעלה גם עם הדוגמה של ריאהנה
לובשת סט אננסים :) סטים הם הבשורה לשנה הנוכחית. מקווה שעוד נראה אותם הרבה
כי אני בהחלט הולכת להשיג לי אחד.

6. טרנינגים

מי היה מאמין שיום אחד נוכל להסתובב בחוץ
עם טרנינג נחמד ולהרגיש כה אפנתיות?
מכנסיים משוחררים, עם הדפסים או צבעים עדינים
הפכו למשאת ליבן של נשים רבות בארצינו ובעולם.
אני אישית מאוד אוהבת את הטרנד אבל לא מצליחה
להשתחרר מהטייצים או מכנסי ההיפ הופ הקלאסיות שלי,
בשונה מזה אמא שלי כבר עפה על הטרנד ויש לה מכנס כחול
שהייתי רוצה לגנוב לאיזה שבוע.

7. משקפיים גדולות

משקפי השמש הגדולות חוזרות ובענק (תרתי משמע).
אם בשנים האחרונות הטרנדים הבולטים היו משקפיים חתוליות או 
משקפיים מרובעות כעת המשקפיים הגדולות תופסות חלק חשוב
ומאיימות להשתלט על עיניהן של כל חובבת אופנה מושבעת.
רק אל תקחו את זה רחוק מדיי כן?

8. חצאיות ג'ינס

עוד טרנד שמאיים לכבוש את לבבות הנשים הקיץ הוא
חצאיות הג'ינס. הן מזמן לא היו כאן והאמת? אני התגעגעתי.
בעיקר כי הן באות בהרבה גזרות וגוונים, מתאימות בערך לכל דבר
ומאוד מחמיאות. אני את שלי כבר הזמנתי

9.  ג'ינס לבן

ואם בג'ינסים עסקננו, כדאי שתפנו מקום בארון
לג'ינס הלבן והמלכותי. אני קניתי בסייל בH&M סקיני לבן מהמם
ב80 ש"ח והוא עובר אצלי חרישה לא קטנה.
הג'ינס מחמיא מאוד, הולך טוב עם כל דבר ובעיקר-מאוד סקסי.
אז נכון, יש שבוע שאי אפשר ללכת איתו מחשש לדליפות
וכן הוא מתלכלך מאוד מהר אבל בהחלט שווה להחזיק אחד כזה בארון.


10. עגילים דומיננטיים

צריך לפנות מקום גם לאקססוריז ועגילים דומיננטיים בהחלט
יכבשו את המלתחה של כל חובבת אופנה בעונה הקרובה.
הם לא חייבים להיות גדולים אבל כן צריכים להיות מושקעים ובולטים
עגילים כאלה ישדרגו כל הופעה ויגרמו לכן להיות מסמר הערב בכל מסיבה.


וכעת לאחר שהחכמנו אני מציגה בפניכן את הפקת האופנה
שערכתי לבוטיק המגניב Dressing Room
דוגמנית: Stav Monskey
צילום: עבדתכן הנאמנה-נופר לפיד
וגם אני זכיתי לתמונה :)

מאחלת לנו המשך שבוע אפנתי ומקסים
אהבתן את הפוסט? מוזמנות להגיב

תגובות

4 תגובות

  1. טוב הצילומים מושלמים, הבחורה הזאת נראית אדירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, את אדירה בעצמך מאיגל :) 3>

      מחק
  2. תמונות מקסימות ודוגמנית הורסת!!

    השבמחק
  3. תמונות מקסימות ודוגמנית הורסת!!

    השבמחק