מפגש גיארו ישראל


מי שישב והתבונן בי מהצד לפניי עשר שנים, לא תיאר לעצמו שאמשיך במסורת
ואגיע למפגשים בסנטר גם עשור אחריי גיל ההתבגרות.
וכך קרה , גם בגיל 25 המכובד והנפלא אני ממשיכה להגיע למפגשים אבל הפעם הם טיפה שונים;
נטולי שחור, פירסינגים ופוני למיניהם, מורכבים מאהבה לאופנה יפנית והרבה בנות מתוקות
ויש משהו שלא השתנה - הישיבות באמצע שום מקום.

איך הגעתי לאופנה יפנית לעזאזל?

מי שמכיר אותי יודע שבעבר אהבתי מאוד מוזיקה יפנית-קיי פופ
ומהלהקות שאני אוהבת למעשה צמחה ההשראה גם והפתיחות לאופנה יפנית.
חוץ מזה-תמיד כשהייתי עם פוני אמרו לי שאני דומה לאנימה בגלל העיניים
הגדולות והעור החיוור שלי. וכן, אני מאוד אוהבת את יפן בכללי אז החיבור היה בלתי נמנע 

מה זה גיארו?

גיארו הוא זרם באופנה היפנית המאופיין בלוק בובתי וחמוד.
המושג הוטבע לראשונה בשנות ה-70 ונגזר מלשון המילה girl 
או כפי שהיפניות מבטאות אותה "gal".
תחילה המושג התייחס לקבוצה של אנשים שאינם מתכוונים להתחתן או לעבוד
וממשיכים גם בגיל בוגר להשתמש בתדמית ילדותית ומצועצעת.
 אך עם חלוף השנים, בשנות ה-2000 המושג הפך את עורו וקיבל תדמית חיובית כאשר
 הפך ללייפסטייל ודרך חיים לאלפי חובבות אופנה ושינה את כל פניה של יפן.
לגיארו יש מס' לא מבוטל של תתי זרמים כאשר כל סגנון מאופיין בסממנים משלו.

מאיפה אני מזמינה בגדים?

כביכול ישראל ויפן נמצאות באותה יבשת. בפועל מפריד בינינו מרחק
טיסה של לא פחות מ-11 שעות!!! :O
מה עושים? מזמינים מחו"ל -איביי אהובי וסטורנבי.
להלן רשימה של כמה חנויות שאני אישית קונה מהן ולא מתאכזבת
יש לציין שאני קונה בהן מהסיבה שהן באתרים מוכרים בהם יש לי הרבה ניסיון
ויחסית למחירים של המותג הן מציעות לעיתים הנחות, קופונים ומחירים נוחים:

1. kawaii gyaru shop

חנות מהממת של מישהי פרטית ששולחת מארה"ב. מאוד מפרגנת 
לכל הלקוחות שלה באינסטגרם ושולחת מאוד מהר את המוצרים.
מציעה הרבה פעמים סיילים שווים.
מרבית ההיצע שלה הוא ליז ליסה אבל מדיי פעם יש גם מותגים יפנים נוספים
כמו tralala, ank rouge ועוד
המחירים נעים בין 15$-100$ ונחשבים לזולים

2. multipal

חנות ותיקה ממוקמת ביפן. מציעה מגוון רחב של מותגים יפנים
ומעדכנת מוצרים באופן שוטף. המחירים לא זולים אבל ההיצע גדול
וכמות הדברים היפים שם פשוט גורמת לי להזיל ריר על המקלדת..|:
החנות מפרגנת ללקוחותיה היפות באינסטגרם לעיתים.
סך הכל באמת חנות יפה שתגרום לכן לרצות למכור כליה
ולקנות כמה דברים.
מחירים ממוצעים עד לא זולים בעליל.


3. youandmeyouandme

חנות יפנית שמציעה בין היתר ביגוד גיארו. בחנות ניתן למצוא
מותגים יפנים אהובים כמו Liz Lisa, ank rouge, axes במחירים שווים לכל נפש.
רוב הבגדים יד שנייה אך במצב טוב. המגוון לא עצום אבל יש מציאות
ובעיקר-מחיר פשוט זול יחסית למותגים ולמחיר השוק שלהם. שווה

אם גם החנויות הללו יקרות לכן או שיש לכן בעיה להזמין מחו"ל
אתן תמיד יכולות להיכנס לקבוצת  israeli gyaru בפייסבוק
ולהתעדכן במכירות של הבנות שם. אני בוודאות אביא
במפגש הקרוב פריטים למכירה ^^

וכעת, סוף כל סוף-תמונות:
 ולבסוף אאוטפיט שלי:

חולצה-גולף
שמלה-רפליקה של ליז ליסה
נעליים-אלדו

עד כאן, נופי 3>

תגובות

4 תגובות

  1. צבעוניות ומקסימות!! 3>
    נכנסתי לאתרים שציינת כמה פעמים אבל תמיד נתקלתי בדברים יקרים מידי שלא שווים את המחיר ): (לטעמי)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה 3> האמת שהאתרים שפירסמתי הם בין היותר זולים למותגים הללו. אם תיכנסי לאוטקו מוד תראי שהמחירים הם פי 2 או 3 מזה :> אבל את צודקת זו לא אופנה זולה במיוחד ובגלל זה אני מזמינה פעם בחודש פריט או שניים ולא מתפרעת

      מחק
  2. אדירות! ממש עשיתן לי פלאש בק למפגשי ישרא..
    היה כיף להזכר (: כיף שאתן שומרות על קשר כזה

    נשיקות
    http://photogenici.blogspot.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^^
      שיהיה שבוע מעולה 3>

      מחק