מלכת הסושי חוזרת בגדול

נחשו מי חזרה?
זאת אני, אם החתולים, משחררת האשכנזים, מנתצת פיקות הברך, 
מלכת הסושי וראשוני האימו קידס בארץ (הכל בהומור כן?)
לא הייתי כאן חודש. ו-או-אה כמה שהספקתי לעבור במהלך חודש קטן ותמים.
רוצים לדעת כמה עברתי? בואו נסכם לכם הכי בקצרה (לא באמת) ולא לפי סדר כרונולוגי כי למי יש כוח:
עזבתי את העבודה והקמתי עסק עצמאי כדת משה בישראל. העסק מתמקד בצילום, 
עיצוב גרפי ובניית אתרים. ואם אתם שואלים-בנתיים הולך מעולה.
 הייתי בהופעה של DIE ANTWOORD אחת ההופעות היותר מוצלחות
של השנה ובכלל, מה שהרס לגמרי את האדרנלין והאושר הבלתי נדלה הייתה הבשורה
על הפיגוע בשרונה. וכן כמובן שאחרי זה הגיע גם השבוע-לא-יוצאת-מהבית הקבוע שלי.
 קיבלתי את התואר! במעמד מרגש בו הבאתי את החמולה שלי-סבא, אמא, אבא ובוגי
קיבלתי סוף סוף את הדיפלומה המיוחלת-B.A במנהל עסקים ותעודת התמחות במסלול השיווק
כל כך גאה בעצמי שעברתי את זה.
 הזמנתי לאהובי מתנה ליום הולדת הקרבה באוגוסט-אנחנו נוסעים לבודפשט!
פשוט חיפשתי מקום זול ומהמם עם קיורטוש. אני יודעת מה הגבר שלי אוהב
 הייתי בדייט עם ניקה בתל אביב וראינו את הסרט "ללכת בדרכך" עם עוד 50 נשים
ו-2 גברים, לא נשארה אף ממחטה יבשה בקהל בסוף הסרט.
 המשפחה שלי אימצה האסקי מתוק בשם אוסקר-הקרדיט הראשוני שייך לי שתייגתי
את אח שלי בפוסט בפייסבוק, לא האמנתי שיילך להביא אותו והוא כמו גדול הלך לאמץ, ריספקט!
אין שמחה ממני שהוא הגיע דווקא למשפחה שלי כי אני יודעת שזה המקום הכי טוב בשבילו ושאין
סיכוי בעולם שיינטש שוב.
 פתחתי חשבון אינסטגרם לעמוד העסקי שלי, חפשו @nofiphotogarphy

כמובן שעשיתי הרבה עבודות צילום ועיצוב גרפי בחודש האחרון אבל בעיקר לעסקים
ופחות ללקוחות פרטיים אז לא אפרסם כאן בבלוג את העבודות הללו כי הן פרטיות.

מה כן? כמובן שלא חסר תמונות שלי מהזמן האחרון
קבלו אותי:
 אאוטפיט: 
חולצה - קסטרו
מכנסיים - H&M
נעליים - GAZITH
תיק - וינטג' של סבתא מפריז

אודה לכם אם תגיבו 3>

תגובות

6 תגובות

  1. מתתי מהפרולוג )':
    מתוקה כזו 3>
    מלא בהצלחה מכל הלב! ומה זה לעדכן שיש בחייך עכשיו האסקי ולא להביא תמונות. אני חייה בשביל הדברים האלה!

    השבמחק
    תשובות
    1. חח את מתוקה בעצמצך באני, את באה בחמישי למפגש גיארו?
      אביא עוד אביא! בעדכון הבא בהבטחה 3>

      מחק
  2. איזה כיף לשמוע את כל הדברים האלה! בהצלחה עם העסק החדש, כמובן שאני כבר עוקבת אחרי האינסטגרם העסקי עם הצילומים המדהימים 3>

    השבמחק
  3. מזל טוב על סיום התואר, ושיהיה המון בהצלחה בעסק שפתחת:)
    חוץ מזה.. עשית לי ממש חשק לראות את הסרט הזה, מקווה שאמצא זמן חחח D:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה 3> מקסימום תורידי בטח תוך פחות מחודש יהיה להורדה באיכות טובה
      בהחלט ממליצה על הסרט הוא מקסים :)

      מחק