אישה עם קעקוע מצלמה

מאירועי השבועות האחרונים:
-התחלתי לצלם הרבה יותר, Save the date, בוקים לנשים, עיצוב אירועים וכו'
יש דבר יותר כיף מלעשות מה שאתה אוהב ולקבל על זה כסף?!?
-החלטתי שחאלס עם כל האוכל והשומנים שצברתי במהלך החורף וקדימה לעבר
הורדת 5 קילו. התחלתי לעשות ריצות וכפיפות, מי יתן וזה יעבוד ואכנס שוב
לג'ינסים הישנים שלי. הכל תלוי בכמה בוגי יפתה אותי עם האגן דאז. סעמק
-בוגי הפיל לי את המשקפיים לאסלה. מפה לשם התחילו לי עיוותים בעיניים
וכשסיפרתי לו את זה הוא החליט שאני מאסטר ספלינטר,
קאוובנגה?
-משחקי הכס חזרו ועכשיו אנחנו יכולים להפסיק לכפות על עצמינו לראות 
הויקינגים. פעם זאת הייתה הסדרה האהובה עלינו והיום אנחנו שמים אותה כדי להירדם בלילה.
-אתמול נפגשתי עם בני דודים ואחי בסנטר, בזבזתי את השוברים לחג על ג'ינס באמריקן איגל
ולאחר מכן אחי הפריע לסאבלימינל למדוד בגדים בזארה. כשהלכנו לאכול סושי מסתבר שגם 
הפרענו לסאבלימינל כי הוא פשוט החליט לקחת את עצמו והחברים ולעוף משם ברגע
שהתיישבנו. חבל בסך הכל רציתי סלפי.
-ביום שלישי קבענו ללכת לספא ולמסעדה לכבוד השנתיים וחצי, אבל השמש החליטה
להכות ב-35+ מעלות ולהוציא את כל עם ישראל בערך לטיילת בתל אביב. 
מצאנו את עצמנו נוסעים מבת ים לתל אביב 40 דקות ואז התקשרו אלינו להגיד
שמבטלים לנו את המסאז' כי לא מצאנו חנייה. פשוט יום טרגי שהסתיים בזה
שנסענו לים, אכלנו ושתינו כמו בהמות, התגלגלנו לאוטו ונשבענו שמכאן ועכשיו
נוסעים רק במונית לתל אביב בחגים.
-ג'אפניקה עיצבנו אותי מאוד. אנחנו יושבים שם במסעדה, כל המלצרים עוברים דרכינו
ואף אחד לא יכול להביא לנו לא רטבים, לא מאפרה ואפילו לא את החשבון שלנו
היינו צריכים לבקש כל דבר 4 פעמים, כזה זלזול מזמן לא חוויתי.
יצאנו כל כך מבואסים מהיחס שלהם באותו יום שלא השארנו אפילו טיפ,
טוב שאנחנו לא מממנים את הרשת עם הכמויות אוכל שאנחנו מזמינים משם. זהו חרם 2
על המקום הזה יוצא לדרך. בואו נראה כמה זמן זה יחזיק.
-ההורים שלי גילו סוף סוף את הקעקוע מצלמה החדש, זה היה בסדר פסח אצל דודים
והתגובות שלהם מול כל השולחן היו "מזעזע" , "איום ונורא" שזה הרבה יותר טוב
ממה שחשבתי שיגידו! איזה כיף עכשיו אפשר ללכת עם גופיות בבית.

חוץ מזה? קצת בגדים נוספו לאוסף, LG G5 ומקווה לקנות עדשה
חדשה בקרוב ומתכננים אולי איזו חופשה כיפית לאזור ספטמבר. יאיי


מאחלת לכולם חג שני שמח והמשך חופש מהנה
בפוסט הבא יהיו תמונות מהבוק של קארין
3>

תגובות

4 תגובות

  1. כמה כיף שיצא והיה לי זמן ופשוט קראתי את כל הפוסטים האחרונים במכה D: כל כך נעים לחזור ולקרוא גם אחריי הרבה זמן, אז תתחדשי על כל הדברים ובעיקר על הקעקוע המווושלם,שמחה לשמוע שיוצא לך לצלם כמו שאת אוהבת וכמו שהגבתי בפייסבוק מקווה יום אחד להופיע פה כי עשית לי בוק ;P אז המשך חג שמח ופורח 3>

    השבמחק
  2. איזה מגניב ^_^ תודה רבה, יאללה אני אשמח! המשך חג שמח מתוקה 3>

    השבמחק