הפולני שכבש אותי



דוֹ בִידְזֶנְיָה (שלום בפולנית), לא הייתי כאן הרבה מאוד זמן.
אז אני מודה, גם אני נפלתי בקסמו של האתר הפולני
או בשמו העממי-Lady Make up  שכבש בלוגריות ברחבי כל העולם.
נשברתי ועשיתי הזמנה של כמה מוצרים פופולריים,
והאמת? הצטערתי על דבר אחד. הצטערתי שלא עשיתי הזמנה יותר גדולה! ! !
האתר שכולו כתוב בפולנית היה קל לשימוש (פשוט לוחצים בדפדפן כרום על הסימון של התרגום)
המשלוח הגיע תוך פחות מיומיים והמוצרים היו מעולים ועד היום אני משתמשת בכולם.
כל הטוב הזה עלה רק 126 ש"ח :)
מה קניתי?
מימין לשמאל:
קיבלתי גם סוכריה של פולנים עם קרמל וריבת חלב
מהאהובות עליי *_*

אז מה חדש חוץ מזה?
אני עדיין עובדת כתקציבאית דיגיטל, דבר שמפתיע גם אותי עד מאוד
העבודה נורא קשה ותובענית אבל בנתיים הצלחתי לשמור על שפיות. אני חושבת.
עברנו וועידה נורא גדולה שהפקנו, צילמתי הרבה בחודש האחרון
החלפתי פלאפון ל-LG G5 ואני מחכה לקבל אותו בקוצר רוח
ובעיקר-סבבה לי וטוב לי בתקופה האחרונה ויש לי כל כך הרבה תכניות לחופשת פסח
איזה כיף שיהיה לי חופש. FINALLY
יש לי עוד הרבה מה לספר ועוד הרבה מה לכתוב 
אבל אמשיך בפוסט הבא

תמונות מהסופ"ש האחרון:
אאוטפיט:
תיק: ASOS
חולצה: FOREVER 21
גרביונים: פוקס
נעליים: אולסטארס, אליטל

הייתי חייבת להכניס גם את סימבה ו-וואסבי השמנמנים המתוקים שלי


מאחלת לנו חג שמח ונעים

תגובות

4 תגובות

  1. נראה לי שזה "להתראות" בפולנית...

    השבמחק
    תשובות
    1. זה גם שלום...לפחות מכמה מקורות שבדקתי :\

      מחק
  2. וואי ממש בא לי להזמין משם, אבל רק להיכנס לאתר ולראות פולנית-גורם לי לברוח D:

    השבמחק
    תשובות
    1. יש בדפדפן של כרום אפשרות של תרגום אוטומטי, זה ממש עוזר ופותר את כל הקושי עם השפה

      מחק