חמישה דברים שישמחו את האישה שלך במינימום מאמץ וכסף


איך לעבור את יום האהבה ולהישאר חי

גברים יקרים, אנחנו לא כאלה מסובכות ולמעשה יש מספר דברים
שתמיד יעלו לנו חיוך על השפתיים ויגרמו לנו להרגיש כמו מלכות העולם
להלן רשימה של דברים שאתם יכולים לעשות עם מינימום זמן וכסף:

1. פרחים

רצוי ורדים אבל כל אחת והעדיפות שלה
אין אישה שלא תשמח לקבל זר פרחים מהגבר שלה
רומנטי, קיטשי ומרגש תמיד

2.  נרות

אין אישה שלא חולמת לחזור הביתה יום אחד ולגלות שביל של נרות.
כלכך פשוט ולא מסובך-לא מבינה איך גברים לא עושים את זה יותר
ומחכים רק לאירועים סופר חשובים כדי להדליק כמה נרות.
אגב לנו הייתה לפני שבוע הפסקת חשמל בבית לכמה שעות כי הפקק נשרף
ובילינו את הערב לאור נרות עם יין ומשחקי חברה והיה לנו הכי כיף בעולם
סיכמנו שאנחנו צריכים לעשות את זה יותר.

3. מסאז' מפנק

אלוהים ברא את הגבר חזק הרבה יותר מהאישה
כדי שהיא תוכל לקרוע את התחת בעבודה, במשפחה ובבית
והגבר אחר כך יוכל לפצות על כך במסאז' טוב
תכינו איזה שמן גוף מפנק ליד המיטה 
ועסו את החברה שלכם מאושרת (סטיגידיש)

4. ארוחת ערב מעשה ידיך

נכון שכולם יגידו לי שיש לי חבר בשלן וזו לא חכמה
אבל היי כולם יכולים ללמוד לבשל, כל מה שצריך הוא לקרוא
קצת מתכונים ולא להסס. אין דבר יותר סקסי מגבר שמבשל בשביל האישה שלו
טיפ-אין אישה שלא אוהבת פסטה ואם יש כזאת תנגחו בה בשמי.

5. קח אותה לרקוד

"אין מה לעשות איתה היא רק רוצה לרקוד"
בתכלס אין דבר שיותר מרגש אותנו מלהחזיק לגבר שלנו חזק
בידיים ולתת לו להוביל אותנו לצלילי המוזיקה
לרקוד זה משחרר ומחבר, אינטימי וכיפי
לא חייבים לצאת מהבית כדי לרקוד אפשר גם סתם לפתוח 
שירים ששניכם אוהבים ב-youtube לשתות קצת ולפצוח
בריקודי שטות בחדר. לנו כבר יש תואר בזה

וכעת לדבר הבאמת מרגש בפוסט הזה-הגרלה חדשה דנדשה.
מה צריך לעשות כדי לזכות בכל הטוב הזה?
2. להיות מנויות לבלוג (נרשמים דרך follow me בצד ימין)
3. להגיב כאן עם שם המשתמש שלכן בפייסבוק

במה אתן יכולות לזכות:
סבון ריחני של הלו קיטי| דפי ממו של קיטי | 2 לקים של ESSIE | 
שני אייליינרים סופר עמידים מאיביי | 2 שקיות אבקת שוקו מרשמלו של נסטלה|
קופסה מתוקה בצבע תכלת

ועכשיו נעבור לתמונות
 בוגי ו-וואסבי שלנו
 כמה יופי 3>
 אני ובוגי
 הוד שמנמנותו-וואסבי
 עם ליידי
 ושוב ליידי
 אני :)
ושוב
אאוטפיט
חולצה: TFS
חצאית: Liz Lisa, kawaiigyarushop
מגפיים: Bata Prague

מאחלת לכולנו שבוע רומנטי במיוחד 3>


תגובות

20 comments

  1. פוסטים מהממים עוקבת אחרי הבלגן כבר כמה שנים טובות (מהתקופה שעוד היית בצבא)
    הפייסבוק שלי lior lot dupre

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^^ נכנסת להגרלה, שיהיה בהצלחה ❤

      מחק
  2. חייבת לדעת באיזה צבע שיער את משתמשת, זה דיי מושלם בעיניי חח
    ובשביל ההגרלה השווה הזאת - Sapir Moncharsh ☺

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאמא שלי כל פעם עושה לי משהו אחר, בדרך כלל אבל היא צובעת לבלונד זהב וזה מה שיוצא ;) נכנסת להגרלה, שיהיה בהצלחה 3>

      מחק
  3. איזה חתולים מהממים!!
    בשביל ההגרלה: hadar dasha haha
    ^^

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^_^
      נכנסת להגרלה, שיהיה בהצלחה ❤

      מחק
  4. איזה מוזר.. הגבתי הבוקר בחלק של הפייסבוק וזה מראה כאילו אין תגובות בכלל.. אולי לא לחצתי על פרסם.:)
    בכל מקרה מה שכתבתי שאת צודק מאד בפוסט הזה. לא חייב לקנות בגדים או תכשיטים במאות שקלים הרי בסופו של דבר המתנות הטובות ביות ר שעושות לנו הכי טוב בלב אלו מתנות שיש לנו מהם זכרונות. בגלל זה ארוחה טובה וטיול או אפילו מסאז וריקוד ומכתב אלו המתנות שאני הכי אוהבת.

    וחוץ מזה כיף לי לראות תמונות שלך ושל אלכס ביחד ופשוט רואים כמה טוב אתם עושים אחד לשני. באמת רואים את זה.

    וחוץ מזה אני מנסה את מזלי בהגרלה. עשיתי לייק לעמוד ופולואו כמובן.
    הפייסבוק שלי הוא: itael shein
    תודה ויום טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן גם אני הכי מעריכה את הדברים שבאים מהלב ולאו דווקא את הדברים היקרים ^^
      תודה רבה, הוא עושה אותי הכי מאושרת בעולם!
      נכנסת להגרלה, שיהיה בהצלחה ❤

      מחק
  5. אתם נראים זוג יפה ומקסים! מאחלת לכם עוד הרבה שנים של אהבה. אשמח להשתתף בהגרלה. שם בפייסבוק sianna

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^_^ אמן..נכנסת להגרלה, שיהיה בהצלחה ❤

      מחק

  6. תודה על הפוסט! משקיעה כתמיד.
    אשמח להרשם להגרלה, השם שלי בפייסבוק הוא
    May dvory

    יום טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה D: נכנסת להגרלה שיהיה בהצלחה ❤

      מחק
  7. אתם כאלה מקסימים! מאחלת לכם עוד מיליון וולנטיינז דיי יחד! (;
    אני עוקבת אחרי הבלוג שלך עוד מימי ישרא' כבר כמה שנים טובות ואף פעם לא נמאס לי לראות את הצילומים המהממים שלך ואני שואבת הרבה השראה מהם ומהסטייל שלך!
    אשמח להשתתף בהגרלה כמובן ^^ המשתמש שלי בפייסבוק זה Michaela Farfel.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^^ איזה כיף לקרוא!!
      נכנסת להגרלה, שיהיה בהצלחה ;) 3>

      מחק
  8. אני לא אוהבת פסטה זה עושה לי כבד בבטן ומשתק אותי ליממה סליחה באמת :<

    השבמחק
    תשובות
    1. יש הרבה סוגים של פסטות כמו פסטה כוסמין פסטה מקמח מלא שהן עוברות יותר בקלות בבטן, יש לקחת את הפוסטים שלי בצחוק מצטערת אם פגעתי ^_^

      מחק
  9. כבר תקופה שאין לי רגע דל לנשום ובמיוחד לא לשבת על המחשב אבל מצאתי זמן,כיף לחזור ולקרוא את הפוסטים שלך וכרגיל אין מילים,את ובוגי פשוט זוג שלקוח מסרט רומנטי :) מקווה לחזור ולהגיב יותר ;-*
    ויאללה על הדרך ננסה את מזלי שוב tali gener
    יום מקסים ❤

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו מתוקה תודה רבה ^_^ נכנסת להגרלה ;) שיהיה בהצלחה ❤

      מחק
  10. אחלה הזדמנות לעשות מנוי, התעצלתי עד עכשיו חחח

    חייבת לשאול איך את מתמודדת עם פרוות החתולים... לא מספיק שכל הבגדים (והרהיטים) שלי מלאים בזה לא משנה מה אעשה, גם כשאני מגיעה הביתה אני קודם מחליפה בגדים ורק אז מרימה את החתולות שלי כי אחרת הכל מתמלא פרווה עוד יותר T_T

    אשמח להשתתף בהגרלה D:
    Ella Simona

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאין איזה קסם, יש את הרולים שאפשר לקנות בכל מקס סטוק או איביי, ואצלנו אם מדובר במשטחים גדולים כמו מעיל אז אני כל חורף עושה ניקוי עם סלוטייפ עבה כי זה מוציא יותר שיערות מאשר הרול לדעתי :) פעם אחת לקחתי את המעילים לניקוי יבש אבל התאכזבתי כי הם לא ממש הוציאו את השיערות..

      נכנסת להגרלה ^_^

      מחק