המקסיקנים כובשים את פלורנטין

הצעד הלא חכם שעשיתי השבוע היה לאכול אוכל מקסיקני.
אם חושבים על זה יכול להיות שבגלגול הקודם הייתי מקסיקנית-
אני משוגעת על אבוקדו וטבסקו טקילה גורמת לי להסתתר מתחת לשולחנות אקראיים
ואני בהחלט לא אתנגד לנאצ'וס עם סלסה בצד.

אבל מה שקרה לבטן שלי לאחר יום עם אוכל מקסיקני היה דיוס-מיוס.

איך הגענו בכלל לאכול אוכל מקסיקני?
ביום בהיר אחד בשבוע שעבר ניקה מתקשרת אליי
"בא לך ולאלכס לסופ"ש את הדירה שלנו בפלורנטין
ובתמורה תעשו חתולסיטר?"
בוודאי בוודאי אמרתי לה-ובלב חשבתי-יש!!!אני אוכל להתקלח
עם מים חמים ברצף. FINALLY
(אצל אלכס יש טקס שטיפת כלים בכל פעם שאני נכנסת למקלחת
וכך אני מוצאת את עצמי משחקת עם המשחק חם-קר סטייל המסור)

ארזנו את מיטב מרכולתנו ביום שישי בבוקר,
וכשאני אומרת מרכולתנו אני מתכוונת שארזנו כאילו אנחנו נוסעים
לשבוע באלסקה-לא פחות מ-5 תיקים, אחד ענקי של אוכל
גם כי אנחנו כאלה חזירים וגם כי הבטחנו לניקה ואלכס שיחכה להם סלט אליבייה במקרר.

פלורנטין היא תמיד מקום שאני אוהבת להיות בו-אנשים הזויים ומטורללים עם שיער בצבע בננה מגיחים מפינות אפלות,
מלא כלבים מתוקים משוטטים עם הבעלים על רקע קירות גרפיטי והרבה הרבה מכוני קעקועים, כמעט מכל בר
תשמעו רוק וכולם שם מאוד נחמדים וסטלנים.
אמאמה-אני לא בן אדם שרגיל או אוהב לחיות ברעש. והרעש בפלורנטין בשישי בלילה
הוא בלתי נסבל בלשון המעטה. אני מכירה את כל ההומלסים של פלורנטין רק מלשכב במיטה
כל הלילה ולשמוע מבחוץ את הצעקות. בחיי

מה שכן-מאוד נהנינו מהלבד, מהקרבה לפאבים ולמסעדות, מהשיטוט למטה בין רחובות מקושטים ומגניבים,
אלכס התגלה כחובב חתולים והתכרבל איתם כל הלילה וזה פשוט עשה לי את השבוע.
זהו הוא מוכן להיות הגבר החתולי המושלם!

מה הצעד החכם שעשיתי השבוע? לראות את כל ג'סיקה ג'ונס. 
אפשר להתנסות חודש חינם בנטפליקס וזה פשוט שווה בטירוף
ממליצה לכולם בחום

וכעת נסיים את הפוסט כי אני באמת חייבת לזוז לעבודה
יאיי עוד יום של קריעת תחת
תמונות מהשבועות האחרונים:


שמרו על עצמכם ושיהיה לנו המשך שבוע נחמד
3>

תגובות

2 comments