ווישליסט ורוד ליומולדת 25

בוקר שבת נעים לכולם,
היומולדת שלי קרבה ובאה ונשארו רק עוד כמה ימים
עד שאהפוך מבחורה לאישה-כי חצי יובל לא בא ברגל.
זוהי הפעם הראשונה שהיומולדת שלי לא מלווה בפרפרים בבטן
ובציפייה מטורפת ליום המיוחל, ככה זה כשאת מתקרבת בצעדי ענק לכיוון ה-30.
כשמגיעים לגיל 25 אני חושבת שמסתכלים על דברים אחרת-הנפש והגוף כבר לא מה שהיו פעם.
זה כמו שנסעתי לפניי שנתיים על הסקייטבורד, נפלתי ופתחתי את הברך ועד היום נשארה לי צלקת
והייתי כזאת מופתעת שהעור שלי לא מחלים כמו תמיד ותוך חודש כבר אין סימן :|
אין מנוס מההתבגרות אבל אני יכולה להגיד שלפחות החכמתי במהלך השנים;
אני כבר לא דופקת חשבון לכל אחד, אני מאמינה בעצמי שאוכל להשיג כל דבר שרק ארצה בעזרת עבודה קשה
ובעיקר אני מעריכה כל יום שעובר וכל דבר שקורה לי פי כמה וכמה משהייתי מעריכה בעבר.
אני חושבת שכולנו צריכים לחיות בגישה שכל יום על כדור הארץ הוא מתנה
ו-25 שנים על כדור הארץ-בהחלט שיחקתי אותה!

וכמו בכל שנה-הכנתי רשימה מאוד צנועה של דברים שהייתי רוצה לקבל:
 מצלמת פולארויד של פוג'י בושם רוברטו קוואלי לאישה 50 מ"ל

 

(למעלה מימין: מצלמת פולארויד של פוג'י, בושם רוברטו קוואלי, גיפט קארד לH&M,
 סט מצעים של הלו קיטי, עדשת 85 1.8 של קאנון, ליפסטיקים של מאק, 
טימברלנד ורודות וקרם גוף  בניחוח קוקוס של ויקטוריה סיקרט. שיא הצניעות בהחלט)

וכעת נעבור לצילומים משבוע שעבר
דוגמנים: בוגי המגולח, קיו ויוקי החתולים של ניקה ואנוכי
אאוטפיט
מעיל: Golf
חולצה משובצת: Adika
טייץ דמוי עור עם תחרה: Ebay
נעליים: Bata Prague

מאחלת לכולנו סופשבוע מלא בחוויות 3>

תגובות

8 תגובות

  1. יש לי את המצלמת פולרואיד הזאת, היא ממש כיפית אבל הבעיה היא שהפילם שלה יקרים בטירוף (120 שקל ל20 תמונות). את מהממת ומזל טוב!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו זה באמת יקר בטירוף, באיביי אין יותר זול? :O
      תודה רבה מאיגל 3>

      מחק
  2. קנינו את המצלמה הזאת לחברה מהבסיס כשהיא השתחררה, זה עלה לנו סה"כ 400 (מצלמה+20 פילם) וזה הכי זול שמצאנו, בחנות בשם פוטו נגבה ברמת גן. שם הפילם עולה בסביבות ה90 שקל ל20 תמונות, עדיין יקר מידי לדעתי...
    היא גם לא הכי פרקטית כי זה מדפיס מידית את מה שצילמת, אי אפשר לסנן... נוסטלגי וחמוד אבל לא שווה את זה בעיניי..
    חוץ מזה המון מזל טוב (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! ואני רוצה אותה דווקא בגלל שהיא מדפיסה תמונות באופן מידי D:

      מחק
  3. חברה שלי קיבלה מצלמה כזאת גם כשהיא עזבה את המשרד. הבנתי שהפילם יוצא ממש יקר, אבל באמת אולי שווה להסתכל באיביי לחפש מציאות (:
    אחוקית למזל דלי של תחילת חודש פברואר!!! מזל טוב שיהיה לנו D:
    תמונות מקסימות! (הנה, לזה חיכיתי! חחחח)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שאפשר למצוא באיביי בזול וחוצמזה זה הופך כל תמונה ליותר משמעותית P:
      מזל טוב גם לך!!!! תודה רבה 3> 3> 3>

      מחק
  4. מזל טוב!!
    אני גם ממש רוצה את המצלמה הזאת, אבל זה די מבאס שהפילים יקר:/
    חוץ מזה.. התמונות מקסימות:)

    השבמחק