המטרות שלי לשנת 2016

נחתכתי מהחפיסה של האנטיביוטיקה והחלטתי שזה זמן טוב לעדכן.
אז היי, מזמן לא הייתי כאן-הרבה השקעה בעבודה וגם מחאה על כך
שבפוסט הקודם קיבלתי תגובה 1 מסכנה לאחר השקעה רבה.
אני קצת מתלבטת אם לתחזק את הבלוג הזה בקביעות או להשאיר אותו בין הצללים
תעזרו לי להחליט אם יש מישהו שעדיין קורא כאן בקביעות.

בכל אופן דברים מתחילים  להסתדר על הצד הטוב ביותר
קיבלתי העלאת שכר משמעותית בעבודה וזה כי אני קורעת ת'תחת ומגיע לי.
וגולת הכותרת היא שקיבלתי פעמיים בשבוע שחרור בחמש
וזה הדבר שהכי רציתי בעולם, קצת אוויר לנשימה, קצת לראות את השמש עוד
חומקת מבין העננים ולא לצאת בחושך ולשקוע בדכדוכציה.

בקרוב מאוד יש לי יום הולדת, לא מזמן נכנסה שנת 2016 לתוקף
והגיע הזמן לסמן מטרות לשנה החדשה ולהיותי בת 25 אוטוטו. אמאל'ה

1. לעשות השנה לפחות קעקוע אחד. זה יקרה ואני לא דואגת בכלל
2. לעשות טיול בחו"ל של יותר משבוע
3. לשכנע את אמא של בוגי שתיתן לנו להחזיק חיית מחמד בבית בבת ים-
מה הייתי נותנת כדי שיהיה לנו חתול\כלב בבית שם :(
4. להחזיק מעמד בעבודה הנוכחית לפחות חצי שנה. בתכלס אני בן אדם מאוד יציב
אבל כשלא טוב לי במקום מסוים אני לא אשאר שם לנצח..
5. לצלם כל חודש החל מעכשיו-נורא חסר לי..
6. לעשות חיסכון ולהצליח כל חודש להפריש כסף אליו
7. להתחיל לתכנן מעבר לדירה משלנו
8. לשמור על קשר עם כל החברות גם הרחוקות
9. למכור\למסור את כל הבגדים שאני לא משתמשת בהם
10. להתנדב בעמותות לפחות פעמיים השנה
11. ללמוד רוסית (כבר יודעת לא מעט)
12. להירשם למכון
13. להסתפר קצת :(
14. ללמוד לבשל לפחות 4 מאכלים חדשים

בטח יהיו עוד אבל אלו המטרות העיקריות. 
אז יש עוד תמונות מהצילומים האחרונים בנווה צדק

מאפרת: Rita Eman
צלמת: Katrin Kantor

מאחלת לכולנו המשך סופשבוע מדהים 3>

תגובות

תגובה 1

  1. מאחלת לך שתגשימי את כל המטרות.
    והתמונות מהממות!! אני כל כך אוהבת את זה שהפוני שלך כבר לא מכסה חצי פנים, יש לך פנים יפות:)

    השבמחק