עשרה סרטים שווים ומומלצים! ! !

אלוהה לכל קוראיי! אני יודעת שנעלמתי אבל בואו נאשים את המחשב שלי
שהחליט להתקלקל לו סתם ככה ביום סגריר בעודו שוכב לו מתחת למזגן המטפטף (Oops)
היום הפוסט יעסוק בעוד אחד מתחביביי שלי ושל בוגי- צפייה בסרטים!
אנחנו מכורים לסרטים וסדרות כפי שאתם מבינים ולא יכולים לעבור יום יומיים
מבלי לראות סרט או סדרה שאנחנו אוהבים. היום אכתוב לכם המלצות
לכמה סרטים שראינו לאחרונה, כולם כמובן כבר זמינים להורדה באינטרנט באיכות גבוהה :)
שנתחיל?..

המלצות ל-10 סרטים מעולים ^_^

1. Prisoners

אז אני מתחילה מסרט מאוד ישן (2013) שראינו היום בהוט!
מדובר על מותחן עם יו ג'קמן וג'ייק ג'ילנהול המסוקסים שמחפשים
שתי ילדות שנחטפו לאור יום בחג ההודיה. סרט מותח מאוד, עשוי טוב
והכי חשוב אי אפשר להוריד מהמסך את העיניים לאורך כל הסרט
משחק מעולה. קצת פחות אהבתי את הסוף אבל עדיין ממליצה מאוד

2. Absolutely Anything

סרט בריטי וחמוד ביותר שמלמד אותנו מדוע זה לא כלכך כיף
לקבל כוחות על ולמה כדאי לכם להעריך את הכלב שלכם יותר.
מי שלא אוהב סרטים הזויים פחות יתחבר אבל אנחנו לגמריי נהננו,
מוזמנים לצפות בטריילר ולהחליט בעצמכם אם אהבתם

3. Max

סרט מרגש שנעשה כמחווה לכלבים שנהרגו במהלך
שירותם בצבא האמריקאי. הסרט מדבר על מקס, כלב של לוחם
בצבא שמועבר כירושה לאחיו הצעיר של הלוחם שלא כל כך יודע מה
לעשות איתו. השניים נאבקים בקשיים רבים אך לבסוף מתחברים
ויוצרים חברות יפהפייה בין הכלב למשפחה. מומלץ מאוד
במיוחד למי שאוהב בעלי חיים

4. Selfless

מותחן עם ריאן ריינולדס המציג לנו מה היה קורה
בעולם בו יכולנו לשלם לעת זקנה או מחלה ולהחליף פשוט את הגוף שלנו
בגוף של אדם אחר עם אותה תודעה. נכון, זה נשמע קריפי בטירוף
אבל הסרט מסקרן, סוחף ומקסים! מאוד אהבנו

5. Minions

יש צורך לפרט בכלל!?!?!? 
אין בן אדם בגלקסיה לדעתי שלא אוהב את המיניונים!

6. Trainwreck

קומדיה שנונה ומצחיקה שמדברת על אישה
שמסרבת להיכנס למערכות יחסים רציניות עד שהיא פוגשת
בדוקטור שרמנטי עליו היא בעצם עורכת כתבה
ובשורה לנשים-גם גברים יעופו על הסרט כי ג'ון סינה ולברון ג'יימס שם
רוצו לראות :)

7. Spy

קומדיה שוברת מצחוק ששמה את כל סרטי הריגול
בכיס הקטן (לפחות בשביל נשים שעייפות לראות במשך 3 שעות
את ג'יימס בונד מתנדנד לו בין שמיים לארץ בניסיון להציל את העולם)
ג'ייסון סתטאם וג'וד לאו בהחלט מככבים אבל הכוכבת הראשית
מליסה מקארתי פשוט שוברת מצחוק. מומלץ ביותר!!!

8. The man from U.N.C.L.E

סרט אקשן תקופתי המתאר שיתוף פעולה יוצא דופן
בין סוכן CIA לבין סוכן KGB בעת המלחמה הקרה
למעשה היו לי חששות שארדם בסרט אבל הוא הפתיע אותי
והיה מעניין בטירוף! חוץ מזה הצילומים בו מהממים ותמיד כיף
לפחות בשבילי לראות סרטי וינטאג' בגלל כל הבגדים התסרוקות והאיפור 
גם הבחור נהנה אבל בעיקר בגלל כל האקשן ;)

9. Hitman: Agent 47

אישית לא זכרתי כלום מהסרט הקודם (ועד עכשיו בוגי כועס עליי)
אבל הסרט הזה פשוט מסקרן בטירוף, אקשן מדהים ועבודת מחשב מטורפת
אנחנו נהננו מאוד והיינו מרותקים למסך כל הסרט.
גם לאנשים שלא ראו את היטמן 1 יהיה כיף, אבל לא נראה לי שקיימים גברים
שלא מכירים את המשחק והסרט בעולם חח :O

10. Vacation

קומדיה משפחתית קורעת מצחוק שמספרת על טייס
שרוצה לפנק את משפחתו ולקחת אותם לחופשה אבל 
בואו נגיד שהם לא הכי מרוצים מכך...בלשון המעטה.
כל הדרך הם נתקלים בקשיים ואפילו זוכים לצוף בבריכת קקי
לא היו לנו ציפיות גבוהות מהסרט כי השחקנים קצת לא מוכרים
אבל הוא ממש הפתיע והשאיר אותנו עם טעם טוב בפה


וקדימה לכמה תמונות שיש לי מהימים האחרונים:
צוות נוגי עם מיטל וגיל בערב רומנטי בגוסטו משבוע שעבר 3> 
 פיצה *_*
 המנה שגרמה לי להתאהב בחצילים! אנבולטיני חצילים עם גבינת עיזים
 לאחר ניסיון לעשות בייביליס שכשל כמו תמיד :(
 עם וואסבי המתוק שלי בבית של ההורים
 הגוש השמן הזה אפילו לא בן שנה!
והנה הגבר היפה שלי עם וואסבי, שרלוק וסיד גם מאחורה ^_^

וזהו לעת עתה
מאחלת לנו שבוע נעים ומלא בהפתעות!
3>


תגובות

תגובה 1


  1. לפעמים אני לא יודעת איזה סרטים לראות אז אני ארשום לי אותם, תודה :)

    השבמחק