10 סדרות ממכרות ומומלצות!

ערב שישי נפלא וקריר לכולם
אתמול תקפה אותי בחילה נוראית שלוותה בכאב גרון
ומיגרנה אז נשארתי בבית במקום ללכת לעבודה
העברתי את הזמן בהשלמת פרקים מסדרות שפספסתי, הליכה לרופאה
שהספיקה (בטעות) לדפוק לי את הראש בקיר ולהחמיר לי את הכאב והבחילה
וגם לאסוף חבילה מהדואר הכושל שלנו שגורם לי לרצות להפסיק להזמין מחו"ל לאלתר.
אז..מרוב שעמום ישבתי אתמול וחשבתי על רעיון לפוסט
והגעתי למסקנה שאני חייבת לשתף אתכם בסדרות שמאוד אהבתי לצפות בהם השנה
אם יש לכם המלצות לסדרות אחרות וטובות-מוזמנים לשתף בתגובות :)

10 סדרות ממכרות ומומלצות

1. Unreal הסדרה הנועזת

סדרה גאונית שחושפת את מאחורי הקלעים של תעשיית הראלטי-
התככים והמזימות של ההפקה, הרומנים הלוהטים ובקיצור-מה לא יעשו
כדי להעלות את הרייטינג. מה שמדהים בסדרה זה שהכוכבת הראשית-רייצ'ל
מאוד לא תמימה ועושה הרבה דברים ומסתבכת אבל איכשהו אי אפשר שלא
להיקשר אליה ולהפוך תוך פרק ל-team rachel! 
ואני מודה-התאהבתי בשחקנית נוספת, קבלו את הקראש הנשי החדש שלי:

2. Pretty Little Liars-סדרת הנעורים הנצחית

אני בהחלט ממליצה למי שלא התחילה לראות-להשלים את כל העונות
עד כה ומיד! סדרה גאונית-מותחת, רומנטית, מפחידה-ובקיצור סדרה
שאתם הולכים לחשוב עליה הרבה גם לאחר הצפייה בה בהבטחה.
מה שטוב בסדרה הזו הוא שישנן 4 דמויות מרכזיות בעלילה ואני חושבת
שכל אישה בעולם יכולה להתחבר לפן מסוים באישיות של ארבעתן.
חוץ מזה הסדרה סוחפת ומעניינת ועכשיו היא הופכת להיות אפילו יותר כאשר
חלה תפנית והעלילה קופצת בזמן חמש שנים קדימה בעונה החדשה.

3. Greys Anatomy-הסדרה המרגשת

אי אפשר שלא לאהוב את האנטומיה של גריי וזה לא בכדי שכבר
עשור שלם אני ביחסי אהבה קרובים מאוד עם הסדרה!
הסדרה עוקבת אחריי מרדית' גריי ומכניסה אותנו לעולמם של הרופאים המתמחים
בצורה שאף סדרת רפואה לא הכניסה אותנו עד כה!
הסדרה חושפת לנו בכל פעם מספר סיפורים של חולים שונים בפרק ותוך כדיי
משתפת אותנו בחייהם הסוערים של הרופאים בבית החולים
אני לא מכירה מישהו שראה את הסדרה-ולא התאהב
הכי ממליצה 3>

4. Once Upon A Time-הסדרה הקסומה

אם תמיד חלמתן להיות נסיכות-זו הסדרה בשבילכן.
סדרה שמאגדת בתוכה את כל סיפורי האגדות וסיפורי דיסני האהובים והמוכרים
הכוכבת הראשית בסדרה היא אמה-בחורה שהוריה נטשו אותה ומאז עברה
חיים לא קלים בכלל, אממה-מסתבר שההורים שלה הם שלגיה ופרינס צ'רמינג
שהם גם זוג בחיים האמיתיים והם פשוט מקסימים-הסדרה מותחת
ותמיד מפתיעה בטוויסט חדש. מאוד ממליצה אם אהבתן את סרטי דיסני

5. פארגו-הסדרה המותחת

סדרה גאונית מבית היוצר של האחים כהן, מבוססת על הסרט משנות ה-70
ומבטיחה לכולנו בכל פרק שהסדרה מבוססת על סיפור אמיתי-סתם כדי
לגרום לכולנו לשקשק מפחד.
סדרה מהממת, עשויה בטוב טעם מבחינה צילומית ומותחת בטירוף
מאוד ממליצה למי שאוהב מתח ודרמה, הסדרה לצפייה חינם ב-VOD של הוט.

6. ויקינגים-הסדרה המעניינת

סדרה גאונית שחושפת אותנו לעולמם של הויקינגים ומבוססת על דמויות
אמיתיות מהמיתולוגיה שלהם. הסדרה סקסית, נועזת, אלימה
ובעיקר נורא מותחת! היא גם מצולמת בצורה גאונית ואנחנו לא יכולים
לחכות לעונה החדשה שתצא בחודשים הקרובים *_*
אם לא ראיתם-חובה להתחיל-חינם ב-VOD של הוט

7. משחקי הכס-הסדרה המענה

בינינו, כולנו אוהבים ושונאים את משחקי הכס
אוהבים כי זו סדרה מדהימה ומעניינת בטירוף-חצופה, אלימה
ומותחת נורא. אבל בכל פעם שאנחנו נקשרים לדמות-הורגים לנו אותה
כאילו הייתה עוד יתוש על היד בקיץ חם-לנו נמאס! אבל אנחנו לא נפסיק
לצפות כי אנחנו מכורים מדיי. והיי-באפריל הקרוב עונה חדשה!

8. יומני הערפד-הסדרה הרומנטית

סדרה שקיבלתי בהמלצה מחברה :) באמת לא חשבתי
שיש לי עוד מקום בלב לסדרת ערפדים לאחר שדם אמיתי איכזבה אותי קשות
אבל הסדרה הפתיעה אותי ובגדול! סדרה מאוד מעניינת 
שחושפת לנו פן אחר בעולם הערפדים ומציגה לנו בעיקר סיפור אהבה 
שאין כמותו. אם אתן קיטשיות בטירוף, מתרגשות מכל דבר ומפנטזות על האביר על הסוס הלבן
זו הסדרה בשבילכן.

9. פאודה-הישראלית המשובחת

עוד לפניי שבוגי הביא הביתה את הרובה של הכוכב הראשי
הייתי מאוהבת קשות בסדרה הזאת! סדרה מעניינת ומותחת בטירוף
שחושפת אותנו לעולם המסתערבים כפי שלא ראינו מעולם
אני אישית ראיתי את כל הפרקים בערך ברצף בכמה ימים מרוב שלא
יכולתי לחכות במתח. מאוד ממליצה אם אתם אוהבים אקשן ומתח

10. מאסטר שף USA-זאת שתלמד אתכם לבשל

12 עונות ראינו ברצף לאחור! כלומר התחלנו בעונה הכי חדשה ומשם אחורה
עד לפרק 1-צפינו בגרהאם אליוט משמין (עשה דיאטה מטורפת), בג'ו בסטאניש
זורק צלחות כיווני ביום בהיר על אף שהוא איטלקי הדוק, בגורדון רמזי
כפי שלא נראה מעולם-מתוק ונחמד ובעיקר למדנו לבשל הרבה יותר טוב
משידענו מקודם. ממליצים גם על טופ שף USA

אז זהו-אלו היו הסדרות שעשו לי את השנה
אני יודעת שהפופקורן טיים נסגר וזה נורא עצוב
אבל אפשר להוריד מאתרים אחרים וטובים באינטרנט
או לצפות בצפייה ישירה דרך אתרים שונים-אם צריכים אכתוב בתגובות.

ועכשיו לחלק מהצילומים שנערכו בסופ"ש האחרון
צלמת: קתרין קנטור (אחות של בוגי וחברה טובה)
מאפרת: ריטה אמן
אאוטפיט: שמלה-ליז ליסה-Kawaii Gyaru Shop
נעליים-אלדו
תכשיטים-TNT
מעיל-זארה
נ.ב.-לא קל לי להצטלם בלי פוני חח אבל אני מתחילה להתרגל לזה
אשמח לשמוע אם אתם ממליצים להחזיר את הפוני או להשאיר ככה



תגובות

9 תגובות

  1. מהממת כרגיל, ויפה גם עם פוני וגם בלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ואו תודה רבה כיף לקרוא את זה ^_^ 3>

      מחק
  2. היי נופי,
    תוכלי לעשות פוסט על הרגלי השיער שלך, איך הוא כזה ארוך ובריא?
    שבוע טוב שיהיה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מבטיחה שאעשה פוסט כזה D:
      שבוע מדהים! 3>

      מחק
  3. The bones in the forehead are porous and function to transmit light to the pineal gland, which affects brain activity, as well as thyroid and sexual hormones. Cutting bangs which cover the forehead impedes this process.

    When Genghis Khan conquered China, he considered the Chinese to be a very wise, intelligent people who would not allow themselves to be subjugated. He therefore required all women in the country to cut their hair and wear bangs, because he knew this would serve to keep them timid and more easily controlled.

    השבמחק
    תשובות
    1. עובדות שלא ידעתי :O אם כך-משאירה את המצח חשוף חח XD

      מחק
  4. תראי את הסדרה שממש התמכרתי אליה "היפה והחיה".

    השבמחק
  5. הפנים שלך יפות, איך הסתרת אותן עם הפוני עד כה?!
    כמובן שאת יפה בכל מצב, אבל תשאירי ככה:)
    והחלמה מהירה!

    השבמחק
  6. התמונות יצאו ממש מעולות! גם האיפור מהמם :)

    השבמחק