המלצות לתכשיטים שווים מאיביי

ערב טוב לקוראיי 
כיף לראות שנוספו עוקבים חדשים
ברשימת my followers :) שלי
כמובן שההגרלה נמשכת עד סוף השבוע הקרוב
ומי שרשום או ירשום לבלוג יוכל להשתתף ולזכות
בחבילה המהממת הזאת:
לפירוט על כל מוצר אתם יכולים לחזור לפוסט הקודם


אז היום אשתף אתכם בהמלצות לתכשיטים באיביי
מקווה שתהנו ^^
מוצרים שעושים את דרכם אליי:
 טבעת פיון יפהפייה, לא אמורה להחליד ומקווה
שתהיה יפה על האצבע
ניתן לרכוש כאן
 שרשרת חתול נתלה *_* ראיתי את זה
ופשוט לא יכולתי להתעלם! שוב זו שרשרת שאמורה
לא להחליד ומצופה בכסף. מקווה מאוד שתעמוד בציפיות
ושבשונה משאר השרשראות שלי לא תיקרע לי חצי מהשיער -_-
ניתן לרכוש מכאן
 שרשרת גלאקסיה ארוכה
סתם לפעמים באלי משהו גדול עם נוכחות וזה
נראלי חורפי ומגניב. זו לא שרשרת יקרה מדיי
כך שאין לי ציפיות שלא תחליד, העיקר שתשמש אותי
ותוסיף קצת צבע עם אאוטפיט לא צבעוני
ניתן לרכוש כאן

עגילי מיקי מאוס, שוב הבטחה שלא יחלידו
אבל אני חושדת בגלל המחיר הנמוך
נחיה ונראה
ניתן לקנות מכאן

מוצרים שהוזמנו:
עגילי עוגן והגה של ספינה (יש לזה שם? אם כן שכחתי
ואני מתנצלת על הבורות חח) הם עגילים מצוינים
קטנים ולא מחלידים. ממש אוהבת אותם
ניתן לרכוש כאן 
 עגילי פפיון פנינה מהממים, לא בדקתי
את העמידות במים אבל הם פשוט יפהפיים על האוזן
ומשדרגים כל הופעה, ממש מרוצה מהם והם אפילו יותר יפים
במציאות מאשר בתמונה.
  אפשר לרכוש כאן
 טבעת שקצת התבאסתי עלייה, היתרון שלה זה
שאפשר לכוון אותה לפי האצבע- אבל היא מאוד דקה
ומתעקמת ממש בקלות מכל דבר. בקיצור מתלבטת
אם שווה, תחליטו אותם אם שווה לכם
ניתן לרכוש כאן
 שרשרת יפהפייה, קצת לא פרקטית אז ענדתי אותה
פעמיים אבל למי שאוהבת את הסגנון-שווה את הכסף לדעתי
אולי אני אתחיל לענוד אותה יותר :,) היא ממש יפה
ניתן לרכוש כאן
 עגילים מאוד זולים שנראים בול כמו עגילים
שקניתי במגנוליה והשוס זה שהם לא מחלידים ופשוט מהממים
על האוזן. הייתי בהלם שהם עולים ככה ובאמת כלכך הרבה
זמן אצלי ולא החלידו בכלל!! הכי מומלץ
ניתן לרכוש כאן
 טבעת חתול מסובב על האצבע-טבעת שנאבדה לי
וכלכך התבאסתי! היא מאסיבית והיא מחלידה אבל
היא הייתה ממש יפה. להחלטתכם אם לרכוש
קישור כאן

וקדימה לתמונות, צילם אהובי המתוק
עוד יומיים אנחנו חוגגים שנתיים
כלכך סוריאליסטי כמה שאנחנו אוהבים וקרובים
יותר מתמיד גם אחריי כל הזמן הזה ביחד
 
כמו שאתם רואים הלכנו לרכב על סוסים, אפילו פירסמתי באינסטגרם
תמונות שצילמו אותנו עם הפלאפון
היה ממש כיף 3> אפילו שהסוסים היו נורא עייפים וגם כשגרמו לסוס שלי לרוץ הרגשתי
שאני מאבדת תחושה בטוסיק :|
זו הייתה התחנה הראשונה בחגיגות השנתיים שלנו, בסופש בטח נחגוג במסעדה
ועוד שבוע אנחנו נוסעים לפראג, אני ממש אשמח להמלצות ממי שהיה!

שיהיה המשך שבוע טוב 3>

תגובות

3 תגובות

  1. מהממת!! תמונות מדהימות:)
    מזל טוב על השנתיים, מאחלת לכם עוד שנים ביחד.
    וממש עשית לי חשק לטבעות חתול, הן מקסימות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ליז ^_^ שיהיה סופשבוע מקסים!

      מחק
  2. מהממת!! תמונות מדהימות:)
    מזל טוב על השנתיים, מאחלת לכם עוד שנים ביחד.
    וממש עשית לי חשק לטבעות חתול, הן מקסימות.

    השבמחק