המלצות למוצרי קוסמטיקה ומברשות איפור מאתר iherb והרבה תמונות שלי מחוות הסוסים

 שלום לכל קוראיי, אם אתם אכן קוראים קבועים כאן
אין סיבה שלא תירשמו מצד ימין לקבלת העדכון במייל
תחת הכותרת  MY FOLLOWERS 
בשבילכם זה רק להכניס את המייל דבר שניתן לבטל בכל עת
ובשבילי זו אמת מידה לכמה אנשים קוראים כאן בקביעות
כמובן שככל שיהיו יותר, אביא יותר טיפים, המלצות ואערוך הגרלות מגניבות ^^

אז מה עברתי בשבוע האחרון?
צנתור לאבא שהיה מאוד קשה אבל עבר בהצלחה.
הפרופסור הגיע במהלך הניתוח ואמר שלאבא נסתם עורק האלמנות
וכשמו כן הוא-גורם לנשים להיות אלמנות.
אני ואמא כמובן הסתכלנו אחת על השנייה על סף דמעות
אבל הפרופסור חייך ואמר שהצליחו לפתוח אותו במזל ויהיה לנו אבא בריא.
אירוני שחזרתי לראות האנטומיה של גריי לאחר מכן, כל ההמתנה
מחוץ לחדר הניתוח, ההגעה שלי לניתוח שנייה לפני שאבא נכנס
הנשיקה בלחי והחיוך שלו, הכל כל כך דמה לי לסצינה משם :|
אפילו הראו לנו את ההדמייה של הצינתור במחשב וגם רופאה יפהפייה
ובלונדינית התחילה לדבר איתנו על אפליקציות במסדרון, הייתי
מהופנטת מכמה שהיא יפה.

השבוע הלכתי גם לראיונות עבודה.
אם הכל ילך לי חלק אני מאוד מקווה להיכנס לעבודה
שאני מאוד חושקת בה במגזין נחשב בארץ בתור מנהלת לקוחות.
זה יהיה חלומי ויהיה שווה יותר מכל העבודות שהציעו לי עד היום
אני מאוד מתחברת למקצוע הזה ולמגזין עצמו
ויודעת שאני מאוד אוהב את העבודה ואלמד ממנה הרבה.
תחזיקו לי אצבעות שאתקבל לזה *_* ביום ראשון שיחה עם המנכ"ל


וכעת אשתף אתכם בחבילה חלומית שהגיעה אליי הישר מ-iHerb
חיכיתי לה במשך כשבועיים שלושה ואני מאוד מרוצה
יש גם לינקים למוצרים :)

האמת שהזמנתי את החבילה הזאת בעבר והתמוגגתי מהטעם המפנק
בחורף (הלא) גשום :) אם יש מישהו שחייו ללא שוקו אינם חיים
מלאי סיפוק-בהחלט ממליצה להזמין. אה כן שכחתי לציון
אני נופר ואני שוקוהליסטית.

הרבה מאוד זמן שמעתי על המברשות של ריל טכניקס
וסופסוף הזדמן מזלי לנסות אותן ותאמינו לי לא יודעת איך
חייתי בלי המברשות הללו עד היום. המברשת נוחה לשימוש, נותנת
תוצאה מעולה ואפילו זולה. 

כמו בביקורת הנ"ל על מברשת המייקאפ שלהם, לא ידוע
כיצד הצלחתי לחיות בלי המברשות הללו. איכותיות, זולות, עמידות
ונפלאות. בסט הזה הקייס גם מגניב כי ניתן להעמיד אותו וניתן לסגור
ולקחת לנסיעות כך שזה שווה לגמריי.

לצערי לא יצא לי לנסות את תוחם השפתיים מכיוון
ושכחתי שקניתי אותו וקניתי תוחם שפתיים בצבע זהה
של חברת פלורמר ועכשיו אני מחכה להגריל מוצרים ולתת אותו
מתנה :) לפי הניסיון שלי עם החברה הזו אני בטוחה שיהיה מעולה.

וואו!!! המוצר הטוב ביותר שהזמנתי מהחבילה הזו
עור הפנים שלי מאוד רגיש, אני סובלת מסבוריאה ומאקנה
ואחריי שימוש של מספר שבועות העור שלי נראה נהדר
הסבון לא מייבש את עור הפנים והכי חשוב לא גורם לי להתפרצות
של סבוריאה כמו בערך כל סבון פנים אחר שאני משתמשת בו.
מאוד מאוד מומלץ


וכעת, תמונות מצילומים שלי
שנערכו בחלקם בחוות היער בחדרה
ונערכו על ידי צלם צעיר תותח ומתפתח

אשמח לתגובות
שיהיה לכולנו המשך סופשבוע נהדר
3>

תגובות

16 תגובות

  1. השקיות שוקו של נסטלה זה הדבר הכי מושלם בערך, חברה שלי הזמינה כפול ונתנה לי אחד והתאהבתי. למה הם לא מקבלים פייפאל למה???

    השבמחק
    תשובות
    1. כן זה פשוט מושלם! אני לא ממש זוכרת איך אני משלמת שם אבל יש להם אבטחה גבוהה זה ממש לא בעייתי להזמין דרך האתר שלהם ^^

      מחק
  2. תקשיבי התמונות פנים שלך (תמונות מס' 3, 5, 8 מהסוף) מהממות. באמת התמונות הכי יפות *שלך* שראיתי אי פעם, הוציא אותך מהממת בטירוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^_^ גם אני סופסוף לומדת לאפר את עצמי חח

      מחק
  3. התמונות ממש יפות! אהבתי את המראה השני שלך, מאוד מחמיא לך :)
    נרשמתי כמנויה, סתם כי בתכלס זה יותר נוח לקבל מייל שיש עדכון מאשר לבדוק חח, ואני ממש מקווה שתעשי הגרלות רק על סמך מנויים ובלי קשר לפייסבוק... בישראבלוג היית כותבת שזה גם כולל לעשות לייק בעמוד שלך בפייסבוק ואני כזה.. אין לי פייסבוק. (כמו שאת רואה גם פה אין לי יוזר חח) אז זה קצת מבאס כי אני קוראת אצלך עוד מאז שהיית בתיכון

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה D:
      בהגרלה הבאה אני אתחשב במי שאין לו עמוד פייסבוק, מבטיחה ^^

      מחק
  4. ואו. תמונות מקסימות. לדעתי התמונה השלישית מהסוף היא ללא ספק בין התמונות היפות שלך אי פעם.
    ממש יפה שרואים את הפנים שלך ככה (אפילו שאני מכורת פוני חח)

    אני שמחה שאבא שלך עבר בהצלחה את הצנתור ומקווה שהוא לא יזקק לזה יותר.שיהיה בריא!

    השבמחק
  5. השוקו של נסטלה פשוט TO DIE FOR
    ובאמת שכל כך מחמיא לך בלי הפוני! בוק מוצלח ביותר (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!! מחכה כבר לחורף לשתות את השוקו האגדי הזה *.*

      מחק
  6. הבוק מושלם!
    אשכרה עברתי על כל הפייסבוק של הבחור המסכן באובססיביות מרוב שהתאבתי בצילום שלו כאן :)
    נראה כמו סצנה מאחת הסדרות המגניבות כמו יומני הערפד, the secret circle וכאלה!

    אני חופרת כבר חודשים לחבר שלי שממש בא לי מברשות- נראה לי שבזכות ההמלצה שלך סוף סוף אבחר ואזמין אותן...

    רק בריאות לאבא!
    X

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה D: אני לא חושבת שזה יטריד אותו להפך הוא ישמח
      איך אהבתי את המעגל הסודי כלכך התבאסתי שהורידו את הסדרה הזאת, כיף לדעת שיש אנשים כמוני!
      חח יאללה תראי לו את הפוסט שלי אולי הוא יבין את הרמז לבד ;)
      3>

      מחק
  7. שמחה לשמוע שאביך מתאושש והכל עבר בשלום, מקווה שתקבלי את הג'וב אחרת הם הפסידו בענק ;)
    לגביי המוצרים, כבר כמה זמן שאני רוצה לקנות מברשות חדשות ושמעתי על אלו המלצות :) את השוקו הזה אני חייבת לנסות בתור מכורה לשוקולד ואוהבת מושבעת של מיני מרשמלו *O* יש סיכויי שאנסה את הסבון נשמע שהוא עובד טוב, עכשיו רק צריך להמתין למשכורת.התמונות מעלפות כמו שציפיתי :) את יפיפייה אמתית וכיף גם לראות אותך מול המצלמה לפעמים. שיהיה יום נעים וקסום 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. חח קיבלתי ג'וב יותר טוב כבר ^_^ אני ממש מרוצה
      ממליצה באמת על הכל ואין סיכוי שהשוקו יאכזב הוא מדהים
      תודה רבה, סופשבוע מדהים 3>

      מחק
  8. וואוו התמונות מדהימות!!
    את כל כך יפה!!
    וממש יפה לך שהפוני לא על הפנים.
    חוץ מזה.. עשית לי חשק להזמין את השוק וגם את המברשות שאני רוצה ממזמן.
    הקטע שאין לי מושג איך מזמינים, משלמים וכו':/
    יש מצב שתעשי הסבר באחד הפוסטים שלך איך מזמינים? אני מזה לא מבינה בזה חחח

    השבמחק
  9. וואוו התמונות מדהימות!!
    את כל כך יפה!!
    וממש יפה לך שהפוני לא על הפנים.
    חוץ מזה.. עשית לי חשק להזמין את השוק וגם את המברשות שאני רוצה ממזמן.
    הקטע שאין לי מושג איך מזמינים, משלמים וכו':/
    יש מצב שתעשי הסבר באחד הפוסטים שלך איך מזמינים? אני מזה לא מבינה בזה חחח

    השבמחק