עבודתי כתקציבאית דיגיטל+הגרלה על מוצרי קוסמטיקה ואיפור

היי לכולם ^^
כמו שאתם רואים-או שלא כי סך הכל קצת נעלמתי מכאן
אני עובדת בשצף קצף ולא נחה לדקה.
הרבה אנשים ששומעים על התפקיד שאני עושה "תקציבאית דיגיטל"
ישר חושבים שיש קשר לתקציבים, כלכלה ומספרים
ובלעכס כזה או אחר אבל מי שמכיר אותי היטב יודע שאני ומתמטיקה קצת פחות
הולכים יד ביד (מאוד טובה באלגברה, בגאומטריה אני זוועת עולם וכמו כן
בחשבונאות סטטיסטיקה ושאר המקצועות "הכיפים" לא תיפקדתי מי יודע מה)
אז מה זה כן תקציבאות דיגיטל אתם שואלים?
ובכן...תקציבאית דיגיטל בעיקר מטפלת בלקוחות לאחר שקנו את שירותיה
של החברה. מה זה אומר בפועל?
טיפול בחוזים, עיצוב באנרים, אתרים, דיוורים כל חומר שיווקי כזה או אחר
שהלקוח רכש במסגרת החוזה עובר לידיים שלי.
האם זה קשה? אז כן, התפקיד הוא מאוד אינטנסיבי ודורש
הרבה קור רוח, סבלנות, אסרטיביות וכושר ביטוי
מדיי פעם אני יכולה גם להיות קריאטיבית ולהפעיל את כושר היצירתיות שלי
שזה גם מאוד חשוב בתפקיד-בעיקר להגדיל ראש ולהוציא את הלקוחות מרוצים.
בנתיים אני לא מתלוננת אני מאוד אוהבת לעבוד והתפקיד מאוד מתאים לי
מקווה שגם בהמשך ללא עזרתה של הקודמת בתפקיד שהייתה לידי עד עכשיו
ועזרה לי-אני אסתדר ואבצע את המשימות בהצלחה.
ואם יש לכם שאלות נוספות על התפקיד-אשמח לענות עליהן.


הבטחתי הגרלה כבר הרבה מאוד זמן
והנה אני מקיימת:
מה הזוכה המאושרת תקבל?
מסרק קטן לתיק, מלא דוגמיות של חברות SR ו-GIGI שהן חברות קוסמטיקה מובילות ומעולות
לק של ג'ייד (מהאהובים עליי-הם מושלמים), עיפרון תוחם לשפתיים+מחדד של ELF, שפתון מאט של OFRA
בגוון ורוד בייבי וגם סימנייה בצבע תכלת :) כל המוצרים ישלחו בקופסה מתוקה של קיטי בדואר רשום

ההגרלה למנויות הבלוג בלבד!
איך נרשמים? בצד ימין תחת רשימת
 :) My follwers לוחצים על "הצטרף לאתר זה"
יש להגיב תגובה בבלוג "נרשמת להגרלה"
ההגרלה תיערך עד שבוע הבא אז מהרו להירשם ^^

מאחלת לנו המשך שבוע רגוע ונעים
נופי
3>

תגובות

6 תגובות

  1. אני רוצה להשתתף (מנויה כאן, וקוראת בבלוג שלך עוד מישראבלוג).
    חוץ מזה.. הטייץ הורס!! מאיפה הוא?
    ושיהיה בהצלחה בעבודה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! ^_^ כיף לדעת שאת עדיין קוראת אצלי והטייץ מאיבי
      נכנסת להגרלה, שיהיה בהצלחה 3>

      מחק
  2. נרשמת להגרלה! המייל שלי זה -
    dianarose@walla.com

    בהצלחה בעבודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף D: תודה רבה, שיהיה בהצלחה בהגרלה ^^

      מחק
  3. איזה מקום יפה, נשמע ממש כיף לעבוד שם! ואת יפהפיה♥
    אני מנויה לבלוג שלך ממזמן כמובן (: מצטרפת להגרלה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מאיגל ♥♥ מכניסה אותך מיד להגרלה, שיהיה בהצלחה ^^

      מחק