הטורייה שתקעה אותי+ הרבה תמונות

אתמול השכמתי קום
על מנת להגיע לעבודה בשמונה.
הגעתי בשמונה וחמישה, דבר שמאוד לא אופייני לי
כי אני תמיד מקדימה ובמיוחד ביום השני לעבודה
אבל הסיבה שעומדת מאחוריי החמש דקות הללו
יכולה לשעשע ולהפחיד אתכם בו זמנית.
כשנכנסתי לאוטו, ראיתי שטנדר עם כלי עבודה חנה מלפניי
עד כאן-לגיטימי. רק שלפתע הגיח גבר בעל חזות מזרחית\ערבית
(אני לא גזענית, אבל היי-לא סתם הם נקראים בני דודים)
ולפתע שלף את הטורייה כשבינו לבין השמשה שלי מפרידים כמה סנטימטרים.
הוא הסתכל אליי, הלב שלי באותו רגע ירד לתחתונים
ואז הוא הלך לו לדרכו וחצה את הכביש. הסוף

אז כן, אתמול חוויתי מיני טריילר לסרט אימה מאוד מפחיד שיכל
להתרחש. אני מודעת לעובדה שאני פרנואידית והיסטרית חסרת מעצורים
אבל באמת שזה לא משהו שאני יכולה לשלוט בו
אני פשוט מפחדת כל הזמן גם לגבי וגם לאחרים.
אני סוגרת את החלונות בבית וכשאני יוצאת החוצה המפתח
בשלוף לכיוון חוץ שחס וחלילה אם מישהו יתקרב אליי אני ינעץ
את מפתח היונדאי שלי בליבו. yeah right להרוג נמלה אני לא מסוגלת

חדל סיפורי אימה. יש לי סיפור טוב לשם שינוי
והוא שמצאתי עבודה!!
*מקהלת גוספל שרים הללויה*
אז התקבלתי בתור תקציבאית דיגיטל לחברת שקוף דיגיטל
ואם להיות ספציפית יותר אז לאתר "מפיק" שבבעלותה.
אני לא ארחיב יותר מדיי בדיבורים משעממים
אבל מרענן לעשות סופסוף דברים שאני אוהבת וגם טובה בהם.
השעות לא קלות-מתשע עד שש או עד גמר העבודה
אבל אם אני רוצה קריירה ולהתקדם חייבים להתחיל ובכל הכוח.

יש לי תמונות מהסופשים האחרונים
נתחיל מהסופ"ש בחדרה שהיה לפניי שבועיים
ולאחר מכן הסופ"ש בבת ים בו אירגנתי מסיבת הפתעה לניקה שלי
שהחלה ככושלת ונגמרה כמבדרת
אל תלכו, יש גם חתולים בהמשך P:

השוק בחדרה:
רימונים 
 ילד שסבא שלו רצה שאצלם, באמת הספקתי אבל שכחתי להביא כרטיס ביקור
 שני אננסים
אישה מאוד פוטוגנית מאחורי דוכן הענבים 
 סמטאות שוק חדרה
 הקבצן סופר פרוטות

 כמה שהגבר שלי יפה ^_^ 3>
 ג'ולייטה (או בכינוי שלה-ג'ולי)
ליידי 
 גור חדש
 מוקה היפה שלי
בוגי שלי 
 וואסבי היפיוף 3>
 בוגי שלי המדהים הזה
 נימפאה בחדרה
 אמא היפה ביומולדת 50
 אבא עם פרחים לאמא ביום הולדתה
 ליטל פראג, מהדבר הקטן הזה השתכרתי :(
 ושוב
 מתוקי
 3>
 גיל ובוגי מפגינים אהבה

ומהיומולדת של ניקה:
 אני, אינה וטסלה עם העוגה
 אינה וניקה
 ניקה וטסלה 3>
 עוגה טעימה ומתוקה
 יפה שלי
 חיתוכים
 גרג וטסלה
 סבב נשיקות עם טסלה
 אהובתי ואני
 ניקה ואלכס שלה
 טסלה מתוקה
מותק

שיהיה לנו (בקרוב) סופשבוע נעים ורגוע
3>

תגובות

6 תגובות

  1. בהצלחה בעבודה!
    תמונות יפות :) ואמא שלך מהממת! במבט ראשון חשבתי שזו את

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה~!
      חח אומרים לנו שאנחנו דומות ממש בכל מקום
      הקטע זה שלא ראינו את זה עד שלא התבגרתי XD
      תמיד חשבו שאני יותר דומה לאבא ולצד שלו במשפחה

      מחק
  2. המון בהצלחה בעבודה! אני קוראת אצלך מאז שהיית בתיכון וזה מגניב לראות מה אנשים עושים עם החיים שלהם :]

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^_^ עברנו הרבה מאז התיכון P: כיף לדעת שאת עדיין קוראת!

      מחק
  3. שיואוו איך אמא שלך ואת דומות!! כמובן ששתיכן מהממות:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חח הלוואי שאראה בגיל 50 כמוה ;)

      מחק