הפקת אופנה מטריפה וצבעונית-חלק ב'+ מתכון קל לקאפקייקס וניל

חג שמח ושנה ו-11 חודשים מושלמים לי ולבוגי שלי.
השבוע לא עבר בצורה מוצלחת כל כך מכיוון וביום חמישי
האחרון אבא שלי נכנס לאשפוז עקב איסכמיה (היה קרוב להתקף לב)
אז נאלצנו לעשות תורנויות בבית חולים וכעת ממתינים
לצינתור שיהיה מחר, מקווה שיעבור חלק ושסופסוף ירגיש טוב.
אני לא ארבה יותר מדיי במילים כי אין לי מה לספר
אז החלטתי לשתף אתכם במתכון שאני ממש אוהבת לקאפקייקס וניל 
אם מישהו ירצה שאגיד לו איך לעשות את הפודינג אז בכיף אכתוב בתגובות
הקאפקייקס נגמרו תוך ימים ספורים, בהחלט מתכון מוצלח
ומאוד קל שזה גם חשוב ^^

קיבלתי מלא פידבקים על התמונות של סתיו
וכעת אפשר לשתף את חלק ב' של התמונות
מאוד נהניתי לצלם אותה 
ובכללי חלק ב' נורא עוסק בתאורה ובעבודה עם פלאש
דבר שלא הייתי מרבה לעשות אותו עד כה
מקווה שתהנו:

כמובן שאשמח לביקורות,תגובות, מענות ובקשות ^^
 מוזמנים בנוסף לעקוב אחרה: אינסטגרם של סתיו הדוגמנית 
3>

תגובות

6 תגובות

  1. החלמה שלמה ומהירה לאבא שלך! מקווה שיהיו רק בשורות טובות.
    וכמובן שאשמח למתכון לציפוי לקאפקייקס, נראים מושלמים! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^_^
      עירבבתי במיקסר שמנת להקצפה עם 1 אבקת פודינג וניל וממש מעט סוכר , הוספתי מעט צבע מאכל סגול וקישטתי בסוכריות שוקולד וסוכריות רגילות P:

      מחק
  2. קודם כל מזל טוב לך ולבוגי והחלמה מהירה לאבא שלך ♥
    הקאפקייקס נראים מדהים והצילומים ואוו! הדוגמנית ממש מיוחדת, הכי אהבתי את הצילומים עם הקיר משבצות הצבעוני (:

    השבמחק
  3. עשית לי חשק להכין את ההקאפקייקס, הן נראות ממש טעימות:p
    חוץ מזה.. התמונות מדהימות!! בעיקר הראשונות בגלל הרקע הצבעוני..

    החלמה מהירה לאביך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה גם ממש קל ומהיר אז כדאי לנסות את המתכון ^_^
      תודה רבה 3>

      מחק