מה ללבוש לצילומי זוגיות? טיפים+תמונות

בוקר שבת נפלא לכולם
היום בפוסט תקבלו טיפים למה ללבוש
לצילומי זוגיות ובסוף גם נגיע
לצילומי הזוגיות של שני וענר המדהימים

LET'S GO

מה ללבוש לצילומי זוגיות?

1. צבעים מנוגדים-אתם בטח שואלים את עצמכם
-"מה לעזאזל היא מקשקשת?" אבל זה לא סוד
שצבעים מנוגדים הולכים ביחד מעולה
ובייחוד מושכים את תשומת לב הצופה ויוצאים נהדר במצלמה.
קחו למשל את הצבעים כחול ואדום, שילוב מנצח
שעובד יופי ובעיקר על רקע הים הכחלחל
הבאתי לכם כאן טבלת צבעים מנוגדים כדי שתבינו בערך
על מה מדובר. 
זה נכון שלא כולם אוהבים להיות צבעוניים
אבל אני חושבת שגם הפחות נועזים בינינו ייהנו ללבוש סט צבעוני
עם צבעים מנוגדים, בסופו של דבר התוצאה תהיה מדהימה.
טיפ קטן: לא חייבים ללבוש את הצבעים המנוגדים בהגזמה-חולצה אדומה
וחולצה כחולה-אפשר בכיף לשים משובצת כחולה אדומה וחולצה לבנה
או אפילו לשחק עם אקססוריז בצבעים מנוגדים.

2. הכל על נוחות- זה נכון שעקבים מוסיפים ושמלה פצצתית
 משדרגת את ההופעה וגורמת לך להרגיש כמו נסיכה אבל
בסופו של דבר צילומים יכולים לקחת בין שעה לשעתיים 
ולרוב מתבצעים במקומות מאוד לא נוחים שגם דורשים הליכה
אני בהחלט ממליצה מכל הלב להגיע עם ביגוד שנוח לזוז איתו ובהחלט
על נעליים נוחות. אם אתם מהמתעקשים אז אפשר להביא כפכפים או נעלי ספורט
איתכם בצד בנוסף לנעליים חגיגיות כאלה או אחרות.

3. תנועה- יש בגדים שיוצרים תנועה כמו שמלות מבד דק
או אפילו חצאית וזה פשוט יוצא מהמם בתמונות וגם בדרך כלל
הבגדים האלה יותר אווריריים ויותר נוחים. שווה לפשפש בארון
ולמצוא דווקא את הבגדים האלה כי התוצאות יהיו פשוט קסומות.

4. אקססוריז- אחד הדברים הכי חשובים בצילומים
שהרבה אנשים לא מתייחסים אליו הוא אקססוריז-שעונים, משקפיים, חגורות
כובעים תכשיטים וכד'. האקססוריז האישיים שלכם מעבר לכך שיוצרים אווירה
ומשדרים קצת יותר יוקרה ואופנה-גם לגמריי מעידים למתבונן בתמונות
מי אתם בעצם ולכן אסור לוותר על אקססוריז! ! !
אביזר אחד קטן יכול לשנות את כל המהות של התמונה ואפילו אם באלכם
להיות נקיים תביאו בתיק או בשקית ואפילו לכמה תמונות שימו על עצמכם
כובע\שרשרת\עניבה או שעון ותראו איך כל התמונה משתנה מקצה לקצה

5. התאימו את הבגדים לצורת הגוף שלכם- עוד משהו שאנשים
לעתים שוכחים הוא להסתכל במראה, לקחת צעד אחד אחורה
ולהיות ביקורתיים כלפי עצמכם ולשאול "מה הכי מחמיא לי ומדגיש
את היתרונות שבי?" אני יכולה להגיד לכם על עצמי שאני אוהבת נגיד
חצאית מיני או שמלת מיני שתדגיש את הרגליים היפות שלי,
יש בנות שיש להן חזה מדהים או בטן יפהפייה-אל תתביישו להראות
את הדברים הטובים שבכן ולהסתיר את אלה שלא-מתביישות בזרועות שלכן?
שימו חולצה עם שרוולים או הביאו צעיף שיכול לכסות אותן.
הדבר הכי חשוב בצילומים הוא בסופו של דבר להוציא את הזוג במיטבם
ולגרום לכם להרגיש איתי סופר בנוח וזה דבר שבסופו של דבר
אי אפשר להתחמק ממנו-המצלמה קולטת הכל
*מקווה שלא העלבתי אף אחד, זו לא הכוונה שלי*

ונעבור לצילומים של שני וענר
מאוד נהניתי לצלם אותם ובמיוחד לעשות לשני
הפתעה מאחוריי הגב ולראות התגובה שלה :)
אנחנו חברות כבר 12 שנים אז לגמריי היה לי 
הכבוד לעשות לה את התמונות הללו


יש בעמוד הצילום שלי הגרלה מאוד שווה על בוק אישה חינם לכבוד ראש השנה
מוזמנים ללחוץ על התמונה, לעקוב אחר ההוראות ואולי תעניקו לחברה בוק מתנה

יש לי גם בשורות רעות-הכלב האהוב שלי קפיץ נפטר לפניי יומיים
לצערי קשה לי מאוד לדבר על זה אז אולי אחכה כמה פוסטים ואעלה
תמונות שלנו וכד' ביחד :(

יש גם בשורות טובות-היום אני ובוגי חוגגים שנה ועשרה חודשים
מחר יש לי ראיונות עבודה במקומות מאוד שווים.
תאחלו לי בהצלחה?

סופשבוע שמח ורומנטי,
נופי

תגובות

9 תגובות

  1. את נשמעת כמו הצלמת הכי חברותית בעולם, כמה השקעה בעבודה שלך. הטיפים מעולים (:
    הצילומים מהממים כרגיל וכבר אמרתי שבכל פעם שאת מעלה צילומים את מתעלה על הקודמים וזה מעולה שאת נשארת יצירתית ולא נתקעת במקום :)
    מצטערת לשמוע על הכלב שלך... שולחת חיבוקים ❤❤❤

    השבמחק
  2. בטיפים שלך בנוגע לצבעים נורא הזכרת לי את הסרטון הזה- https://www.youtube.com/watch?v=Frjw4SX1S-4.
    הבחורה שמדברת שם היא סטייליסטית ומסבירה איזה צבעים מתאימים לנו מבחינת גוון העור שלנו וצבעי השיער והעיניים.
    אין ספק שבחירת צבע שגויה יכולה לגרום לךל להיראות חיוור וחולה ולעומת זאת בחירה טובה לגמרי תשדרג את התמונות :)

    המון הצלחה בראיונות!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלא התייחסתי לזה כי אני לא הכי מבינה, אבל בהחלט צריך לדעת גם להתאים גוונים לעור וזה אחלה רעיון :)
      תודה רבה! 3>

      מחק
  3. האתר עושה לי בעיות עם התגובות, חצי מהזמן אני לא מצליחה לשלוח ><
    הפוסט ממש מעניין, כיף שאת משקיעה בטיפים :]
    בהצלחה בראיונות!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש מוזר כי יש אופציות גם להגיב בלי הרשמה :( אולי יש לך חסימה של קוקיס או משהו
      תודה רבה! 3>

      מחק
  4. התמונות נורא יפות והבלונים מכניסים המון צבע:)
    מצטערת על הכלב:/
    ושיהיה המון בהצלחה בראיונות!!

    השבמחק
  5. התמונות נורא יפות והבלונים מכניסים המון צבע:)
    מצטערת על הכלב:/
    ושיהיה המון בהצלחה בראיונות!!

    השבמחק
  6. התמונות נורא יפות והבלונים מכניסים המון צבע:)
    מצטערת על הכלב:/
    ושיהיה המון בהצלחה בראיונות!!

    השבמחק