הפקת אופנה לוהטת בטבע עם סתיו-חלק א'

אתמול הלכנו למסעדה הודית לכבוד יומולדת 50 לאמא.
אני יכולה להישבע שעד עכשיו הבטן שלי רוקדת "צ'ורי צ'ורי"
באמת, כאילו מה הקטע לשים מיליארד תבלינים
ולגרום לבטן כזה סבל?
טוב לפחות אני ובוגי פיצינו עצמינו עם סושי לילי.

מה הספקתי לעשות בשבוע האחרון:
צילומים, צילומים, עריכות , צילומים.
בוגי היה בבסיס בשישי שבת אז חשבתי שננצל את הזמן כהלכה
וקראתי בספונטניות לסתיו. כמובן שתמיד תענוג לצלם אותה,
הבחורה הזאת יודעת מה היא עושה ובכללי תמיד כיף להתעדכן
כי אנחנו רואות אחת את השנייה פעם בשנה :)

יום לאחר מכן קבעתי בספונטניות עם איתי לצילומים
 אותו אני מכירה מלפניי שנים כשעוד היה נמוך ממני :O 
נסענו לנו לחוות סוסים בחדרה ולבית נטוש
הסוסים עפו לי על התחת וניסו לנגוס בו מספר פעמים
בנוסף קיבלתי הרבה רחרוחים לשיער חח בסך הכל היה כיף
ובכללי אני אוהבת להצטלם אבל זה משהו שקצת שכחתי לעשות
ונורא קשה לי לקבל את עצמי בלי פוני, הגבות האלו נורא מוזרות לי
אפילו שאני בשנה האחרונה הולכת ככה מלא.
בטח אעלה את התמונות משם עוד שני פוסטים, בנתיים מעלה לאינסטגרם ולפייסבוק.

יום לאחר מכן נסענו אני ואיתי לצילומים ספונטניים בשוק של חדרה.
נכנסתי לאופטיקה זמיר כי זו הפעם השלישית שאני מזמינה
את אותן משקפיים ורודות מכיוון ששלי התמלאו בשריטות.
לרגע איבדנו כל אמונה כאשר לא מצאנו בשום מקום את המסגרת
האהובה שלי, ואז המוכרת פתחה מגירה אחורית והודיעה לי "אלוהים אוהב אותך"
רציתי להגיד לה שאולי אלוהי הרוק או אלוהי האופנה אבל נזרום גם עם האלוהים שלה.

היום הקפיצו את בוגי לבסיס, זה מאוד לא מפתיע אותי
שלא נותנים לגבר שלי חופש נורמלי לעולם וגם כשהיה בחופש
כל היום משגעים אותו בטלפונים ><
אבל לפחות יש לי קצת זמן לעדכן ולעצב תמונות 
ואפילו אצפה היום באנטומיה של גריי עונה חדשה
למרות שנשבעתי שבלי מקדרימי אני שמה לזה סוף :|

מצרפת את חלק א' מהתמונות עם סתיו
צלמת: אנוכי Nofi photography
דוגמנית,איפור וסטיילינג: Stav Monskey

אשמח לתגובות, לייקים וביקורות בונות
המשך שבוע מעולה, נופי
3>

תגובות

7 תגובות

  1. אני חייבת להגיד שאת נראית הרבה יותר טוב בלי הפוני, הגבות שלך מהממות ורק מוסיפות לפנים שלך.
    אין לך ממה להתבייש, את ממש יפה. בדיעבד אני לא מבינה איך היית צובעת ומחליקה את השיער שלך - שממילא כמעט חלק לגמרי ויש לו צבע מיוחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! השיער אכן קרוב לחלק אבל אני פרפקציוניסטית ברמות אחרות ^^
      והצבע שלי דוהה כל הזמן מכיוון והייתי בעבר בלונדינית ולא משנה כמה אני צובעת לצבע שלי
      הוא כל הזמן נוטה לבלונד ומתבהר. כרגע הוא ג'ינג'י בלונד מוזר ;)
      ממש מחזק לדעת שיש אנשים שחושבים שיפה לי גבות חח אני בדרך להוריד את הפוני לגמריי ! תודה על התגובה

      מחק
  2. טוב אז קודם כל מצטערת על החוסר בתגובות ><" (יודעת שזה חשוב לך) פשוט זמן זה לא משו שיש לי כל כך כרגע.
    שמחה לראות שאת מצלמת יותר ומאחלת לך המון הצלחה עם מציאת העבודה במשרדי הפירסום :) מחכה כבר לראות איך יצאו התמונות בהן את הצתלמת,לדעתי מתאים לך עם פוני ובלי השאלה היא מה את יותר אוהבת D: אז שיהיה המשך יום מקסים ומזל טוב לאמא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח זה בסדר גמור תודה על המחשבה עליי D: יום מעולה 3>

      מחק
  3. היי,
    חייבת להגיד שהדוגמנית שלך מהממת והתמונות ברובם יפות
    פשוט יש לא מאט תמונות בהם היא שמה אצבע בפה מה שהופך את התמונה מבחינתי למאט זולה,מילא אם זה היה תמונה אחת או שניים
    אבל זה די חוזר על עצמו וחבל.
    בנוסף רציתי לציין שאני חושבת שכדי לך לקחת אותה לאיזור שבו עושים שיפוצים משהו שנראה שיותר מתאים ללוק שלה ויכול לתת לה לבלוט יותר
    ואני כן אציין שבתמונות בהם ששינית זוית פשוט מקסימות (יש תמונה שהיא שוכבת והזוית היא בעצם מעליה שהיא תמונה מהממת)

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי לכל דוגמנית יש את הסגנון שלה ובמקרה של סתיו ניתן לראות באמת הרבה מאוד תמונות עם אצבע על הפה
      לא חושבת שזה מוריד ממנה אלא הסטייל הייחודי שלה. מקום שעושים בו שיפוצים זה מאוד הופך את התמונות ללא
      מעניינות ונדושות לפחות לדעתי , אני מאוד אוהבת ניגודים וסתיו עם כל הלוק הבד-אס הזה דווקא משתלבת לי טוב ליד אגם הברווזים והצמחייה :)
      תודה רבה על הביקורת, אמשיך להתאמץ ולהביא תמונות אפילו טובות יותר ^^

      מחק
  4. התמונות מהממות!! והדוגמנית עוד יותר:)

    השבמחק