תמונות מפארק לאומי רמת גן-הרבה ברווזים וגם קצת קיטורים

אז ברוכים הבאים לבלוגי המחודש-מקווה שתהנו כאן
וכמובן מוזמנים להצטרף לעוקבים של הבלוג
תחת הכותרת My Followers בצד ימין למטה.

היום אתחיל מהדברים היותר רעים בחיי,
אני מרוששת. החודש האחרון היה החודש
הראשון שלא עבדתי בכלל (חוץ מעבודות צילום)
והחשבון בנק שלי צועק הצילו
אני מרגישה שזה לא ממקומי לבקש יותר עזרה מההורים והמשפחה
ואפילו מבוגי קשה לי לקחת דברים שהוא קונה לי או כסף
כי סיימתי תואר ואני אמורה לדאוג לעצמי ולהסתדר
ואני לא מסוגלת וזה פשוט מתסכל. טוב, עצם היותי מכורה
לקניות באינטרנט גם לא הכי משפר את המצב...
והכי הכי עצוב זה שישלי רשימה ענקית של דברים שאני צריכה
החל מתספורת לשיער כי לבוגי נמאס להתעורר עם חצי מהשיער שלי כרוך סביבו ^^"
ועד לפלאפון שאני פשוט נואשת להחליף כי הוא כבר מרגיש לי איטי וישן.
נו טוב..נחכה שיחזרו אליי מאחד הראיונות עבודה שהלכתי אליהם בזמן האחרון
או שאנשים יועילו בטובם להזמין אצלי עבודות צילום ולא להתקמצן :|

בנוסף לפניי קצת יותר משבוע איבדתי ידיד ישן, שמו הוא תום
והוא נהרג בתאונת אופנוע בחדרה.
הידיעה על מותו הכתה אותי בהלם ולצערי גם הייתי צריכה
להודיע להרבה אנשים כי ראיתי את זה בפייסבוק זמן קצר אחריי שקרה
ואף אחד מהחברים שלי שהיו גם קרובים אליו בעבר לא ידעו..
אני יכולה להגיד שמהיכרותי הבאמת מועטה איתו הוא היה פשוט בנאדם זהב
והיה ממש כיף להיות בחברתו כל פעם מחדש.
תנוח שם למעלה חבר :(

ולדברים היותר טובים בחיי-שבוע הבא סופ"ש בים המלח
השבוע יומיים צילומים, אחד בהתנדבות, אחר שמצלמים אותי
הולך להיות פאן ^^ בנוסף אני יוצאת כמעט כל יום פוגשת חברות
ויש לי הרבה זמן לשפר את יכולות הבישול שלי כך שלפחות אני מנצלת
את הזמן ביעילות.

לפניי שבוע בוגי שלי היה בחופש ויצאנו לנו לטייל
בפארק לאומי ברמת גן, היה ממש כיף
תמונות לפניכם

מה אני לובשת?
כובע: OBEY, איביי
משקפי שמש: חנות בחדרה
חולצת ג'יגליפאף, איביי
חצאית: H&M
נעליים: Vans מ-TNT


המשך שבוע טוב אמיגוס 
אשמח לתגובות כי האמת מבאס קצת לכתוב לעצמי
ולראות אלף כניסות ו0 תגובות :(
3>

תגובות

4 תגובות

  1. מכירה את המצב של הכסף :/
    אמנם במצב קצת שונה משלך אבל אני עתודאית ועברתי לגור מחוץ לבית בגיל 18 ככה שאני רואה מסביבי כל הזמן אנשים באוניברסיטה שחסכו להם כסף מהצבא או מצאו עבודה ורק אני מרגישה מסכנה עם חור בבנק וכל הזמן צורך להתקשר להורים. משתדלת לחשוב על זה שההורים שלי מאוד אוהבים אותי ומוכנים להשקיע עוד שנתיים- שלוש (מה זה כבר אחרי שהם גידלו אותי 19 שנה) מאשר לראות אותי מסתבכת בשטויות כי אין לי כסף.
    בנוסף, ממליצה לרכוש לפחות חברה חסכנית אחת שתגיד לך על כל דבר "את בטוחה שזה שווה את הסכום הזה? אני לא הייתי קונה"- לי אישית זה מוציא את החשק ישר :)
    התמונות מהממות! עשית לי חשק לטייל ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח אינלי חברות חסכניות בשיט XD אבל לא נורא בנתיים אני שורדת רק מחכה לעבודה ויהיה בסדר
      תודה רבה 3>

      מחק
  2. מצטערת על הידיד:/
    חוץ מזה.. את מהממת והתמונות יפות כמו תמיד:)

    השבמחק