תמונות מכרם הענבים

היי לכל קוראיי
שמתי לב שהמון זמן לא עידכנתי כאן על עצמי והגיע הזמן.
אז השבוע היה מטורף מבחינת לו"זים
ביום שני הלכתי לצלם חתונה
ביום שלישי היינו במסעדה לכבוד היומולדת של בוגי
וברביעי היינו בספא ומסעדה במלון דיויד קונטיננטל.
היה שבוע מאוד כיפי והכי כיף היה
כמובן להכין לאהובי את כל המתנות וההפתעות שעשיתי לו
המתנות שהוא קיבל ממני היו-ג'נטמלן ג'ק, סכין יפנית עבודת יד של
היקארי וקרש חיתוך מגולף עבודת יד בצורת לב שעשוי בעצם
מהרבה מאוד נשקים, כמובן שבוגי מנה את כולם בהצלחה.
מוקדם יותר בבוקר הפתעתי אותו עם עוגה שהכנתי ונרות.
אני בנתיים אוטוטו מסיימת את עבודת ההגשה האחרונה לתואר
הוצאתי אחלה ציונים במבחנים האחרונים לתואר
ומקווה שגם בעבודות ההשקעה תשתלם בסוף.
כבר יש עליי לחצים ללכת לעשות תואר שני ולהירשם כבר עכשיו
אבל באמת שלימודים זה הדבר האחרון שבא לי לחשוב עליו.
אני מנסה את מזלי גם בצילום וגם שולחת קורות חיים למלא מקומות
בנתיים כמעט אף אחד חוץ מבנקים וחברות מפוקפקות בלי מוניטין
לא חזר אליי, והאמת זה קצת מעליב..אבל שוק העבודה רווי
ולכל משרות השיווק והפרסום דרושות כמה שנות ניסיון
זה מעצבן אותי נורא. כנראה שיום שני אני עושה מרכז הערכה
לתפקיד יועצת משכנתאות. בעיקרון זה נורא לא מעניין אותי
אבל אני חייבת עבודה והכנסה רציפה. אני נורא כמהה לבית משלי
בו אוכל להכין עוגות, להתאמן באמצע הבית, להביא לאבים קטנים (כלבים וחתולים)
ופשוט להיות חופשייה ולקבוע לעצמי את התנאים שאחיה בהם. 


ובחמישי שעבר גם הספקתי ללכת לצלם
בבית דגן את כרמי הענבים המדהימים במשרד החקלאות
היה ממש מאתגר וכיף
מאתגר כי לצלם את עולם הדומם זו עבודה לא קלה בכלל
וכיף כי טעמנו זנים חדשים של ענבים כמו ענבים בטעם אננס, ליצ'י
ואפילו זכינו לקטוף כמה שרצינו הביתה.

משתפת אתכם בתמונות שלי מאותו יום ותמונות משם
ENJOY
אינלי שמץ של מושג אם באמת מחמיא לי יותר עם השיער למעלה, ללא פוני
מוזמנים לשפוט בעמצכם ^^
האיפור שלי כאן נורא פשוט, אייליינר עמיד מאיביי, עיפרון לבן בתוך העין, מסקרה של מייבלין
ואודם שקניתי מH&M באמסטרדם
ותודה למשה פילברג שצילם אותי וגרם לטיול הזה לקרות :)

תגובות ישמחו אותי עד מאוד!
שיהיה לנו סופש נעים ושבוע מעולה
נופי

תגובות

6 תגובות

  1. תמונות יפות. :) אני מקווה שתמצאי עבודה טובה ומהנה...
    ולדעתי יפה לך יותר בלי הפוני, הפנים שלך מהממות!

    השבמחק
  2. איזה מהממת את, אני ממש מקווה שיפנו אלייך מקומות ברמה גבוהה שיעריכו אותך כי נראה שאת משקיעה ממש בכל מה שאת עושה וראויה להערכה ;)
    התמונות ממש מוצלחות, יש לי חשק עז לענבים עכשיו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני גם מקווה
      חח לגיטימי לגמריי ^^ 3>

      מחק
  3. כיף לשמוע קצת עידכון על מה קורה איתך D: המון בהצלחה עם העבודה וכל הכבוד על הציונים :) מתארת לעצמי שבוגי ממש נהנה ביום ההולדת את חברה מדהימה עם כל ההשקעה, התמונות יפיפיות ומאחלת לך רק הצלחה בתחום הצילום

    השבמחק