צילומי הזוגיות של טלי וגלב

יצאתי לי לפני שבוע לצילומי הזוגיות של טלי וגלב,
אך כרגיל חיי הפולנייה אינם קלים והיה חייב לקרות משהו-
האוטו שלי לא הניע!!! אבל אני כמו מוסכניקית טובה
הרמתי את המכסה מנוע והתחלתי להניע עם כבלים
האוטו נדלק ולרגע הייתה בי תקווה ואז הוא נכבה לגמרי
ואני הזעתי כמו חמור ממקומות שלא ידעתי שאפשר להזיע מהם.
החלטתי לשלוח את נאור עוזר הצלם במונית ולהתחיל לצעוד ברגל למקום המפגש עם הזוג
החלטתי לצלם אותם בשדרות ליד הבית ומשם להמשיך באוטו לחוף הים.
בסופו של דבר בוגי נחלץ לעזרתנו והגיע עם האוטו וכך נוצר מצב בו הייתי עם 2 עוזרי צלם.
היה ממש כיף לצלם את טלי וגלב, הם השתחררו תוך חצי שעה מול המצלמה
וכבר הבטחתי לגלב שארשום פטנט על שמו ובכל צילומי זוגיות אבקש מהגבר לעשות
שק-קמח (או שמא אבויויו?) לבת זוגתו על מנת לשבור את הקרח.
הגענו לטיילת והפתיעו אותי ציורי גרפיטי מגניבים על מכולות, בנוסף הייתה
תערוכת מכוניות באותו יום והעוזרי צלם שלי לא תיפקדו ואפשר היה לראות
את הריר נוזל להם לנוכח רעש המנועים. גברים :)

לא אוסיף במילים ואתן לתמונות לעשות את העבודה
אשמח לתגובות, לייקים וביקורות

שיהיה לנו סופשבוע רומנטי וכיפי 3>

תגובות

2 comments