המלצות לקניות חתוליות מאיביי ואלי-אקספרס, בוק שחקן לגיל כהן

בשעה טובה אפשר להגיד לי מזל טוב!
סיימתי להגיש את העבודה האחרונה של התואר
וכעת נותר לחכות לציון האחרון! וואו
הממוצע של השנה עומד על 85 ושל כל השנים 80
זה בהחלט הישג בשבילי, במיוחד לאור העובדה שהתחלתי את התואר
ברגל שמאל, בגישה של "יהיה מה שיהיה" ולא השקעתי את כל כולי.
חשבתי שכמו תמיד בחיים ובלימודים-הכל יבוא לי בקלות
וטעיתי.היו מקצועות שהייתי כן צריכה ללמוד אליהם, ובשנה האחרונה
כמעט כל הציונים שלי הם 85+ כך שאני בהחלט גאה בעצמי.

העידכון של היום הוא עידכון שרציתי לעשות מזה נצח.
אני מזמינה מהאינטרנט הרבה, בלשון המעטה
והגיע הזמן להמליץ לקוראי הנאמנים
על פריטים חתוליים שהזמנתי ואהבתי.
מתחת לכל פריט יש קישור! ENJOY

1. חולצת חתולים-יושבת יפה על הגוף, אפשר לשלב עם טייץ או ג'ינס קצר\ארוך
מאוד נעימה וממש חמודה

2. טבעת חתול-אצלי אישית הטבעת הגיעה קצת שונה מהתמונה, חשבתי שתהיה עבה
והיא מאוד דקה, היא לא משחירה בכלל (מכסף) ואפשר להגדיל אותה\להקטין לפי האצבע

3. גרבי חתול-בשבילי הגרביים האלה הן חובה, מלבד היותן מתוקות להפליא, הן גם
באורך מעולה לדוקטור מרטינס שאני מרבה ללבוש בחורף. 

4. חולצה מחויטת חתולית- כאחת שמתחברת מאוד לסגנון הבובתי אני חושבת שהיא מדהימה
לא יצא לי עדיין ללבוש אותה לשום מקום אבל אני רק מחכה להזדמנות ללבוש מחויט וללכת
איתה בתוך ג'ינס אלגנט או עם חצאית מתוקה.

5. ארנק חתולים-אני בן אדם שמאוד אוהב גיוון והגיע הזמן להיפטר מהארנק הישן
שלי שעבר איתי כמעט שנתיים יחדיו, ולעבור לארנק מתוק שאולי עם קצת מזל
יתמלא בהרבה כסף בזכות הקארמה החתולית *_*

6. טוניקה חתולית-אני ממש אוהבת טוניקות, זה נוח בטירוף ובימים שקשה לי לקבל
את הירכיים שלי (נשים, אתן תבינו אותי) אני חייבת ללבוש טוניקה עם טייץ.



ועכשיו-נעבור לצילומים כי אי אפשר בלי
לפניי שבוע וחצי צילמתי את גיל לבוק שחקן
זו פעם ראשונה שעשיתי זאת ויחסית לבוק שצולם ללא תאורה
מלאכותית, בשמש הקופחת והמאוד חמה-יצא לדעתי חמוד מאוד
מוזמנים להתרשם ולהיכנס לעמוד שלי כדי לראות עבודות נוספות


והנה אני והעוזר צלם הנאמן שלי-בוגי :)
אני קצת נראית בת 12 אבל למי אכפת
עד כאן, שיהיה לכולנו סופשבוע מעולה
3> נופי

תגובות

4 תגובות

  1. טוניקה וטייץ דווקא מרחיב ת'ירכיים, ב"ימים של ירכיים" מומלץ ללבוש חצאית איי שמדגישה את המותן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שדווקא במקרה שלי הרגליים שלי עד לירכיים נורא רזות ובגלל זה אני מרגישה ממש בנוח ללכת עם טוניקות, במיוחד כשהטוניקה היא גופייה או חולצה צמודה שפשוט מכסה את הירכיים. חצאית איי זה סבבה אבל זה לא כל כך מסתדר לי מבחינת נוחות במיוחד כשאני מתעסקת ביום-יום בצילום וצריכה להיות במצבים לא נוחים בעליל ^^"

      מחק
  2. בהמלצות החתוליות-חולצה מספר 4 מהממת, אני כלכך רואה אותך לובשת אותה!
    הבוק מוצלח ממש, הוא אפילו לא נראה מזיע יחסית לזה שהיה חם כלכך:O

    השבמחק
  3. הו כן אני ממש הולכת ללבוש אותה *_*
    תודה! האמת שהוא ממש הזיע והיה שיא החום באותו יום אבל היה לי עוזר צלם נאמן שידע מתי לשלוף טישו חח XD

    השבמחק