ג'וק בכיס

הקיץ הגיע ואיתו הגיע איבוי המר של האדם-הג'וק.
לפניי שנתחיל אני רוצה להבהיר לכם
כיצד אנשים נורמליים מגיבים כשהם רואים ג'וק;
כיצד אני מגיבה כשאני רואה ג'וק
אז עכשיו כשאתם מבינים שאני מסתכלת על ג'וקים
כיצורים שלא מפריעים לקיום שלי כשהם חיים
אתם וודאי תהיו מופתעים לדעת שלפניי חודש שכבתי לי
בחושך עם אהובי במיטה כשלפתע הרגשתי על הרגל שלי רגליים
חלקלקות מהלכות..כמובן שדפקתי צרחה
ואז ראיתי אותו הולך. בוגי חשב שהשתגעתי ודמיינתי
ואני רציתי להוכיח לו שזה היה באמת ג'וק אז
במשך שעה חיפשנו אותו ואז ביקשתי שהוא לא יהרוג אותו.
לסיכום-הוא מת.

המקרה ה-2 החודש שפגשתי ג'וק היה כששטפתי לי
לפניי שינה את הפנים, המגבת הורודה שאיתה אני מנגבת את הפנים
לא הייתה במקומה והייתה תלויה במקום אחר. לא חשדתי
אבל אז כשבאתי לנגב את הפנים פתאום הרגשתי משהו מהלך לי על הגבות
נבהלתי, אני חושבת שהג'וק נבהל יותר והוא נפל על הגב
אני חזרתי לחדר מבוהלת. מזה שהשארתי ג'וק על הגב :(

שלשום בוגי שלי מצא ג'וק בכיס של המכנס הצבאי,
אני מניחה שמצפות לנו הקיץ עוד הרבה הפתעות ג'וקים בהמשך.
*הכל בגלל שאין כאן חתולים בבית, JUST SAYING


יש לי דלקת אוזניים. פעם אחרונה שהיה לי דלקת כזאת
הייתי אולי בת 4 ואני לא זוכרת מזה כלום
טוב אני מניחה שזה היה צריך לקרות מתישהו :(
רק למה באמצע אוגוסט?
אז במקום ללמוד עכשיו או לעצב תמונות
אני צריכה לשכב במיטה ולנוח.
אבל היי, לפחות עידכנתי את הבלוג
והספקתי לקנות אתמול מחשב חדש
אני מאוהבת בו 3> והוא פשוט מעולה.

מקווה להחלים בקרוב ולעדכן
בפוסט קצת יותר חיובי ואיכותי

מצרפת קצת תמונות מהיומולדת של בוגי
אוהבת אותו ^^
שיהיה המשך שבוע נעים
נופי

תגובות

תגובה 1

  1. אויש בשבילי לראות ג'וק זה לשבת עם לחץ דם גבוה עד סוף היום :S
    תרגישי טוב! דלקות אוזניים זה נורא :[

    השבמחק