צילומי האירוסין של מיטל ומוטי

צילומי אירוסין הם דבר נפלא
במיוחד כשאני והמאורסת היינו חברות עבר טובות
ועברנו הרבה מאוד דברים ביחד
כיף להיות בשבילה ברגע הגורלי הזה
ולהותיר לה זכרונות יפים שנייה לפני שהיא 
מתמסדת לכל חייה.
תמונות יגיעו בהמשך :)

הרבה אנשים מגיעים נבוכים לצילומים
ומבקשים הדרכה באשר ללבוש 
אז להפתעתי מישהו כבר הרים את הכפפה לפניי
ועשה קולאז' מקסים
שמציג אופציות לבוש 
(קרדיט, נלקח מפינטרסט)

הדרכת לבוש לצילומי זוגיות\אירוסין\save the date
כמובן שכל השילובים הם בגדר המלצה אבל
מי שעשה אותם יצא מנקודת הנחה של מה מצטלם טוב
וכמובן שצבעים ניגודיים יוצאים פשוט נהדר במצלמה
ולכן הייתי ממליצה מאוד דווקא כן לקחת את התמונה הזאת
לתשומת ליבכם
ולהביא לצילומים כאלה אאוטפיט אחד או שניים, כמובן עם אקססוריז
כמו משקפיים\כובעים\עניבות\שעונים ותכשיטים
שלגמריי משדרגים את ההופעה.

לצערי בארץ תרבות צילומי הזוגיות, משפחה ואירוסין לא מפותחת
כמו בחו"ל אבל אני אישית חושבת שצילומים
כאלה הם חוויה נהדרת ומגבשת שמשאירה גם זיכרון לכל החיים
מתקופה שלא תחזור על עצמה.
אני באמת ובתמים חושבת שאם לא הייתי צלמת הייתי בהחלט
מאושרת לקבל צילומים כאלה 

למי שלא הספיק לראות, פירסמתי בעמוד הצילום שלי בפייסבוק
מבצע לכבוד יום האהבה שכולל צילומי זוגיות\משפחה\אירוסין
ב-500 ש"ח בלבד. זה מחיר מאוד לא יקר
(לעומת צלמים אחרים בשוק, הוא נחשב לשערורייתי)
והוא הולך להיות תקף עד ה-15.8
אז אם אתם מעוניינים, בהחלט מוזמנים ליצור איתי קשר
במייל ולסגור תאריך nofiphotography@gmail.com

והנה להתרשמותכם-תמונות מצילומי האירוסין של מיטל ומוטי
תודה למעוז שהייתה ע. צלם
צילום-נופר לפיד

אשמח לתגובות, הערות או ביקורות בונות
נופר

תגובות

11 תגובות

  1. בסה"כ אהבתי את הצילומים אבל בחלק מהתמונות הם נראים קצת לחוצים או מאולצים כאלה... כאילו הם ממש מנסים להיות בפוזה מתאימה ויותר מידי מבטים למצלמה... זה לא שאני אומרת שהם לא יכולים להסתכל לכיוון המצלמה, לדעתי פשוט יותר כיף לצפות בתמונות של זוגות שהרגעים כביכול ספונטנים. בצילומים של סבטה ודימה הם נראו יותר טוב בקטע הזה...
    אבל זה לא משהו שאת עשית לא בסדר, יכול להיות שהם סתם לא ידעו הם אמורים לעשות או שככה הם רצו את התמונות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד מבינה דווקא, אני תמיד מבהירה בתחילת הצילומים למצולמים שאני מעדיפה לצלם אותם ספונטניים וטבעיים כי מניסיון זה יוצא הכי יפה ומרגש אבל יש אנשים שטיפה יותר קשה להם להשתחרר והם מבקשים עזרה והנחייה וכמובן שאני רוצה לתת
      למצולמים שלי להרגיש הכי בנוח בעולם :) תודה רבה על הביקורת והתגובה אני ממש מעריכה את זה!

      מחק
  2. שמרתי לעצמי את התמונה של הצבעים, זה ממש מעניין!
    צילומים מאוד יפים :]

    השבמחק
    תשובות
    1. כן זה יפה לראות מה הולך עם מה 😃 תודה רבה 😘

      מחק
    2. כן זה יפה לראות מה הולך עם מה 😃 תודה רבה 😘

      מחק
    3. כן זה יפה לראות מה הולך עם מה 😃 תודה רבה 😘

      מחק
  3. מקסים D: אהבתי את התמונה האחרונה בים במיוחד :)

    השבמחק
  4. בהחלט הייתי ממסגרת לעצמי את התמונות בבית אם הייתי במקומם, פשוט מהמם! כרגיל :)

    השבמחק