איך לבחור מתנה לגבר- פוסט מיוחד ליום האהבה עם המלצות וקישורים לאיביי

שלום לקוראים הישנים והחדשים
היום נדבר על אהבה ומתנות.
תמיד הייתי רומנטית להחריד וחיפשתי
לבן הזוג שלי את המתנה שתהיה הכי מיוחדת ,מושקעת,
מסעירה ומטורפת שיכולה להיות
ולכן רציתי לשתף עמכם את התובנות שלי בעניין
ולמנוע ממכן תסכול וכאבי ראש

המדריך השלם לבחירת מתנות לגבר:


1. מתנות עם חריטה אישית
אני לא חושבת שיש דבר יותר אישי מזה,
אם הגבר שלך מעשן את יכולה בכיף לקנות לו זיפו יפה 
ולחרוט קטע משיר\תאריך מיוחד או את ראשי התיבות שלכם
אם הגבר שלך חובב טיולים והרפתקאות את יכולה לקנות לדרמן
עם חריטה אישית.
אם הגבר אלכוהליסט מושבע את יכולה לקנות לו פלסק עם חריטה אישית
והרשימה נמשכת הלאה לשרשראות, שעונים, צמידים וטבעות אם
הגבר שלך בעניין.
אני אישית הכנתי לבוגי שלי זיפו לחריטה בשנה שעברה ליום הולדת
והוא מאוד אהב. 
קישור למצית זיפו ג'ק דניאלס באיביי.
2. הדפסה
כיום אפשר להדפיס על בוקסרים, על מצעים, על חולצות
על סינרים למטבח ואפילו על כוסות של שוטים
אני חושבת שזה ממש מגניב ושווה ובמיוחד אם עושים משהו
מצחיק או בדיחה אישית של בני הזוג.
אני מאוד אוהבת להדפיס על בוקסרים אני חושבת שזו מתנה מהממת
המאצ'ותונים החלקים בדלתא ממש טובים להדפסה והסיפור
לא עולה יותר מדיי. בקיצור כיף קל ושווה
מצרפת קישור לדוגמת הדפסה חמודה באיביי
3. אלכוהול ואקססוריז
מרבית הגברים, לפחות בגיל צעיר ותתקנו אותי אם אני טועה
אוהבים מאוד סוג מסוים של אלכוהול בין אם זה ויסקי, בירה, וודקה וכד'
ולכן לדעתי לקנות איזה בקבוק ויסקי משובח יחד עם פלסק\כוסות שוטים
בצד או אפילו בר מזיגה (יש באנטר) זו מתנה מהממת. יש גם הרבה בקבוקים מיניאטורים
של אלכוהול שאפשר להתאים יחד עם בקבוק גדול וזה ממש חמוד.
כפי שכבר הזכרתי ניתן לחרוט על פלסקים וניתן להדפיס על כוסות של שוטים
כך שאפשר לארגן מתנה ממש יפה וגם להכניס בתוך הכוס סוכריות גומי וכד' לקישוט
קישור לפלסק באיביי
4. יום פינוק\יום אקסטרים
בינינו אתן מכירות את הגבר שלכן הכי טוב
יש גברים שאוהבים פינוקים ויש כאלה שחולים על אקסטרים
אפשר לקחת לספא ולארוחת צהריים\ערב במסעדה יוקרתית
יש הרבה חבילות במלונות בארץ שמציעות יום פינוק משודרג
עם כניסה לבריכה, ג'קוזי, חדר פרטי וכד'
או לחלופין אפשר לעשות יום אקסטרים כיפי כמו למשל
צניחה חופשית, צלילה משותפת, השכרת יאכטה\מכונית מירוץ,
רכיבה על סוסים וכו'
החוויות שעוברים ביחד לדעתי הכי משמעותיות ומשאירות טעם טוב
בפה וזכרון שנשאר לנצח לעומת מתנה שהיא חומרית.
יכולה להמליץ לכם אישית על ספא שהלכנו אליו פעמיים
ואף פעם לא התאכזבנו-דואו ספא סניף בוטיק בתל אביב
שגם נמצא ליד המסעדה שאנחנו אוהבים-בוקצ'ו 
5. יצירתיות היא שם המשחק
כפי שהזכרתי כבר, אני רומנטית ברמות מגוכחות
אני אוהבת להכין סרטונים מרגשים, להצטלם עם בן הזוג
ולהגדיל על קנבס תמונות, לצייר לאהובי ציורים שלוקחים שעות
מכיוון ואני שיא העקומה, לבשל ארוחות מיוחדות ועוד
תכלס, אני באופן אישי מעריכה יותר מכל את הכוונה שעומדת מאחוריי
המתנה. לקנות משהו זה מאוד קל אבל לחשוב ולהכין משהו שבא מהלב
ונעשה אך ורק על ידך לבן זוגך הוא דבר מדהים ומיוחד שאין כמותו!


מצטערת מראש שלא הוכנסו כאן המלצות על דברים חומריים
אני בעיקרון קונה לבן זוגי חולצות, מכופתרות וכד' סתם ללא מטרה מיוחדת
ואני חושבת שאם כבר קונים משהו חומרי כמו חולצה או בושם
צריך להוסיף את אחד מהדברים הנ"ל שהזכרתי כדי שהמתנה תהיה
קצת יותר אישית ומרגשת.

לסיום - אני לא חושבת שצריך רק יום מיוחד כדי לחגוג או להביא מתנה! ! 
אני חושבת שדווקא הרגעים האלה שהמתנה באה משום מקום
הם הרגעים הכי יפים ומרגשים אז בנות, לתשומת ליבכן
תפתיעו :)

קצת תמונות שלי מאתמול
שצולמו על ידי קטרין קנטור

מוזמנים להגיב ולהציע הצעות נוספות למתנות
עד כאן, נופי
3>

תגובות

9 תגובות

  1. נופייי!! הבלוג שלך מהמם! למה לא נתקלתי בו עדיין?!?!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה <3
      האמת שאני לא יודעת! אולי כי הוא חדש יחסית (ממאי) ^^
      את מוזמנת להירשם ולקבל עדכונים :)

      מחק
  2. יש כאן כמה רעיונות ממש טובים, זה גם לא יקר מדי ואפשר להתאים את זה לכל אחד כמעט, מהממת שכמוך❤

    השבמחק
  3. אני יודעת שקונים לגברים מה שהם צריכים ככה שזה אפילו יותר פשוט
    שנה שעברה קניתי לחבר שלי ארנק וחרטתי עליו משפט יפה <: (כמובן שזה בגלל שהוא היה צריך ארנק וקפצתי על ההזדמנות חחחח)
    לשנה שלנו ביחד, הדפסתי תמונה על קנבס (רק במרכז שלו) והמשכתי אותה מסביב בציור. די בטוחה שהוא אהב אותה כי הוא דאג לתלות אותה בחדר מעל המיטה D:
    התמונה (והאלפקה שקיבלתי ממנו חחח)
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10632627_793120257411053_5956793772942222021_n.jpg?oh=fc262ff7d9ffbbf04412cedba26914b9&oe=5654CF07&__gda__=1448368091_b15a9946719cdf5cee0ff6e99ba79be8

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
    2. וואו נתת לי רעיון גם לחרוט על ארנק חח P:
      אם הייתי מאוד מוכשרת בציור גם אני הייתי מציירת על קנבס זה תמיד היה משהו שחלמתי לעשות
      וראיתי זה פשוט מתוק בטירוף והאלפקה *______*

      מחק
  4. המלצות מעולות!!!
    והתמונות שלך - מאוד אהבתי :)

    השבמחק