חזרתי והפעם-לתמיד

שלום לכל קוראיי
ומצטערת על הדיליי המטורף
אבל בשורות חגיגיות בפי-סיימתי את כל המבחנים
של התואר הראשון וכעת נותרה לי רק עבודת גמר להגשה
ואני המאושרת שבאדם!

הספקתי בזמן האחרון לעשות כל כך הרבה דברים
להיכנס קצת לכושר, להפחית עם כמות צריכת הבשר שלי
(לא זה לא אומר שאני מפסיקה או שאפסיק בעתיד, פשוט מנסה
כמה שיותר לעזור כי לא אפשרי מבחינתי לא לאכול לגמריי בשר כרגע)
לקנות עדשה חדשה למצלמה (70-200)
ובעיקר לקרוע את התחת בלימודים.
כמה טוב לדעת שאין עוד מבחנים לתואר!! מרגש בטירוף להסתכל לאחור
ולחשוב על כל מה שעברתי עד כה

אז מה הולך להיות בהמשך בחיי?
אני מנסה את מזלי בצילום
שולחת קורות חיים לכל מיני עבודות בפרסום ובשיווק
לא מתפשרת על שום דבר שלא נראה לי, כי אני יודעת מה אני שווה.
רוצה לחזור לעדכן בבלוג בקביעות, לצלם, לצאת עם חברות
לטייל בעולם כמובן כשיהיה כסף לכך
וכשיגיע הזמן גם לעבור לבית משלי

אז ככה לפניי שאני פורשת למיטה לנוח לפני צילומים
אעלה לכאן תמונות מהזמן האחרון D:

אני מאחלת לכם שבוע מקסים
ואשמח לתגובות ^^

תגובות

4 תגובות

  1. מזל טוב על סיום הלימודים ובהצלחה:)

    השבמחק
  2. ואי, אשכרה סיימת תואר, מזל טוב!
    הצילומים נהדרים, בעיקר האחרון של החתול :)

    השבמחק