עדכון מצב עם תמונות שלי

היי כולם 
אני יודעת שנעלמתי ולכן
רציתי לשתף אתכם ולהגיד שהכל בסדר אצלי.
סבתא בטי האהובה שלי נפטרה לפניי שבוע
היה מאוד עצוב והיום ביקרנו את הקבר שלה עם סיום השבעה
סבא וסבתא היו 55 שנים יחד ולכן גם השתדלתי לבקר
את סבא כמה שיכולתי השבוע ולהיות לצד המשפחה.
בנוסף סיימתי עם לימודי התואר הראשון השבוע!
היום הגשתי עם עוד חברה את הסמינריון
ונותרה עוד עבודת גמר+2 מבחנים ואני מסיימת עם זה
כל כך באלי כבר שיהיה מאחוריי

אני עייפה ברמות על, פשוט מרגישה
שאני צריכה לישון איזו יממה עכשיו כדי להשלים
את כל שעות השינה החסרות שלי.

מקווה לחזור ולעדכן כאן בקרוב
אבל זה מצריך גם שיתוף פעולה מצד הקוראים
עם תגובות על הפוסטים,והרשמות לעמוד!
 בכל זאת, קצת לא נעים לכתוב לאוויר
ובמיוחד שאני משתדלת להשקיע בפוסטים ולהכין לכם מדריכים נחמדים וכד'

והנה קצת תמונות שלי
מלפניי יומיים

מאחלת לכולם סופשבוע נעים 3>

תגובות

11 תגובות

  1. את יפיפייה, חיכיתי לעדכון שלך 3>
    השיער שלך ארך ככ והוא כזה יפה, אולי תעשי פוסט על איך את מטפחת אותו בבקשה? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ^^ אני אעשה פוסט כזה בהחלט! D:

      מחק
  2. דבר ראשון אני משתתפת בצערך ומקווה שאת מרגישה טוב יותר עכשיו ♥
    את יפהפיה, איפה צולמו התמונות הראשונות?

    השבמחק
  3. שמחה לקרוא עדכון סוף סוף 3> אני משתתפת בצערך. תהיי חזקה!
    ובהצלחה עם הלימודים ^^

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה 3> שמחה שהחבילה הגיעה סופסוף D:

      מחק
  4. קודם כל אני משתתפת בצערכם.. :(

    ודבר שני, ברכות על סיום התואר!! זאת הרגשה נהדרת..
    מקווה שתצליחי להשלים שעות שינה ולנוח.. אולי אפילו לנסוע לאיזה חופשה קצרה, אפילו בארץ, כדי להתרענן :)

    השבמחק
  5. מצטערת לשמוע על סבתא שלך!!
    והשיער שלך מהמם *-*

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. משתתפת בצערך.. מקווה שתמשיכי להיות חזקה!

    והמון המון מזל טוב על סיום התואר, כל העבודה הקשה הזאת משתלמת בסוף.
    וכמו התגובות הקודמות, השיער שלך מהמם!! נשמח לפוסט על טיפוח(:

    השבמחק
  8. קודם כל.. משתתפת בצערך :(
    חוץ מזה.. את ממש מהממת! ואני מסכימה עם שאר התגובות-השיער שלך באמת נראה מושלם !!
    והכי חשוב-ברכות על סיום התואר, הגיע הזמן:)

    השבמחק