פריקה על הזמן האחרון ותמונות עם חברות

מאוד רציתי לעשות היום עוד פוסט מגניב
שיכלול מדריך
אבל צריכה קצת לפרוק את מה שעובר עליי
סך הכל במרבית שנות חיי החזקתי בלוג כדי לספר
על עצמי אז מותר גם כאן לפעמים לשפוך.

המצב בזמן האחרון לא וואו,
אבא שלי הפך בשנה האחרונה לנכה 100%
זה אומר שהוא לוקח הרבה מאוד תרופות
וצריך להיות בבית כל הזמן
ביום חמישי הזה הוא יעבור ככל הנראה עוד צנתור
אני חושבת שזה הרביעי כבר
זה ממש מעציב אותי לראות את אבא שלי ככה
הוא תמיד היה אדם עם שמחת חיים ענקית
ומוסר עבודה מטורף ועכשיו הוא פשוט נמצא בבית
ואפילו לעשות הליכה קצרה כואב לו. אני ממש מקווה
שאיכשהו המצב ישתפר.

בנוסף סבתא שלי בבית חולים, 
אני מאוד רוצה ללכת לבקר אותה אבל אני פשוט
כבר חודש חולה ולא מחלימה לגמרי :(
בוגי שלי נמצא בעבודה יום ולילה, למשל היום הוא
לא חוזר הביתה. וגם כשהוא חוזר זה בדרך כלל אחריי 8
והוא גמור מעייפות עם כאבים בכל הגוף.
הוא עובד מאוד קשה ובגלל זה בסופ"שים האחרונים
אנחנו לא מרבים לצאת ולבלות
השיא של השיאים היה שתכננתי שניסע לחו"ל לכבוד
יום הולדתו (אוגוסט) והוא דחה את המתנה
בגלל שיש עליו הרבה לחץ ואפילו לבדוק מתי יהיה לו
חופש זו משימה מורכבת וקשה.

אני עוד פחות מחודש מסיימת את הלימודים
מגישה את כל עבודות הגמר-פרקטיקום וסמינריון
ועוד עבודות ומצגות בקורסים שונים
הלחץ גדול והמלאכה מרובה
תוך כדיי אני מנסה להתקדם עם הצילום
אבל נתקלת בהרבה מכשולים
אני נותנת מחירים נמוכים יותר מהמקובל בתעשייה
ועם זאת מחירים שלא יבזו את העבודה שלי
כי סך הכל אני משקיעה את הלב והנשמה בצילומים
ועדיין, עשרות אנשים מתעניינים-מעט מאוד באמת רוכשים את שירותי
בוגי תמיד מזכיר ואומר ש"גם רומא לא נבנתה ביום"
אבל באמת שנמאס לי מלהזיע ולעבוד בחינם או בהנחה מטורפת
כי כשאנשים מתחילים לשלם זה אומר שהם מעריכים את העבודה
ויודעים מה אני שווה. 
ובכל מקרה אני לא אחת שמוותרת מהר על החלומות שלה
אני אעבוד קשה. אני אחכה בסבלנות שבוגי שלי יסיים את התקופה הקשה
אני אתפלל שאבא וסבתא ירגישו טוב יותר
ובעיקר אהיה אופטימית, כי בלי חיוך מה העולם הזה שווה?

סופסוף נפגשתי עם החברות בסופ"ש
כיף 3>

ולסיום ברצוני להכריז על הזוכה בהגרלה
Shokoral@gmail.com קורל אברג'יל
מוזמנת לשלוח הודעה ונתאם העברה :)

מאחלת לנו שבוע מקסים

תגובות

10 תגובות

  1. עצוב לי לשמוע על המצב הבריאותי סבתא ואבא שלך.. מקווה שהכל יעבור בשלום והם ירגישו טוב!
    וזה נישמע כמו תקופה מאוד עמוסה ולא הכי מוצלחת, אבל יש תקופות כאלה והן עוברות ואני בטוחה שמצפה לך משהו הרבה יותר חיובי בהמשך.
    העיקר שהחיוך לא ירד מהפנים שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. כן תקופה עמוסה בטירוף שלא נגמרת :) תודה

      מחק
  2. נופייי את מדהימה. רק תשמרי על החיוך הרי זה שנהיה עצובים ונרחם על עצמנו לא
    יקדם אותנו לשום מקום.
    את מצלמת מדהים ואני בטוחה שעם הזמן יותר ויותר אנשים יבינו את זה ויזמינו את שירותייך.
    פשוט תשארי כמו שאת:))
    שבוע טוב וקליל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! כן לשקוע בדיכאון לא יעזור בזה אני בטוחה
      שבוע מעולה ^^

      מחק
  3. שמעי, בסה"כ יש המון צלמים בשוק ולא כל בנאדם שני שרוצה בוק לחתונה או משהו יבין איזה צלם טוב יותר. או שזה שצלם "חדש" בשוק לא אומר שהוא פחות טוב מהאחרים.
    לדעתי את כן מצליחה לקדם את עצמך במיוחד שיש לך קהילה שלמה פה בבלוגים ובפייסבוק של אנשים שאוהבים אותך ונהנים מהיצירה שלך.
    וכן גם רומא לא נבנתה ביום :)
    לדעתי עדיף לעשות משהו ולהנות ממנו ולהשקיע בו מכל הלב מאשר לעבוד באיזה עבודה שמה לב ולעבודה הזאת... כסף זה לא הכל בחיים
    אבל זה יבוא

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה זה ממש מחמיא לי, ויכול להיות שפשוט הקהל שלי בבלוג לא בדיוק מתמזג עם קהל היעד שלי מבחינת צילום
      ככה שהם נהנים ואוהבים אולי אבל מצד שני לא ירצו לרכוש.
      אני ממש רוצה לעשות משהו שאני אוהבת, ואני אעשה פשוט יכול להיות שזה יחכה קצת ואחסוך כסף לפניי כדי שאוכל לצאת
      לחיים עצמאיים מבלי לקחת יותר מדיי הלוואות חח ^_^

      מחק
  4. החלמה מהירה ובריאות לאבא וסבתא שלך!!! מקווה שיהיה טוב יותר בקרוב ♥
    רק תשמרי על האופטימיות שלך והכל יהי בסדר :)
    יום טוב!

    השבמחק
  5. אני עוקבת אחרייך עוד מישראבלוג כבר הרבה זמן ואני חייבת לומר - אני זוכרת את הבוק שעשית לנלי וחבר שלה ואני מסתכלת עכשיו על הבוק של סבטה ודימה ורואים שינוי עצום - הבוק הזה הרבה יותר מקורי, מעניין, השילוב בין האור לשקיעה היה טוב ורואים שיפור רציני ביכולות שלך כצלמת הצלחת להעביר בתמונות את האהבה שיש ביניהם. אם תראי בוקים שעשית מלפני כמה שנים ומהתקופה האחרונה תראי את השיפור. מדברת אחת שהייתה סטוקרית שלך כשרק התחלת עם הבוקים וכבר אז חשבתי שהם מדהימים. אני בטוחה שאת תצליחי, את מדהימה! מאחלת לך רק דברים טובים ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת לגמריי שיש שיפור D: ויש עוד הרבה גם לאן להתקדם
      תודה רבה התגובה ממש החמיאה לי!!!! ♥♥♥

      מחק