אינקובוס בהופעה 9.6 רעננה


את אינקובוס הכרתי לפניי הרבה שנים
אך אהבתי אליהם החלה כשהכרתי את בוגי
ידעתי שהוא מאוד אוהב אותם והקעקוע שעל הזרוע שלו
באמת מבטא עד כמה כשהחליט לקעקע את הפזמון של Drive

Whatever tomarrow brings I'll be there"
"With open arms and open eyes

הורדתי את הדיסקוגרפיה שלהם ומשם הדרך להתאהבות
הייתה מאוד קצרה.
השירים שלהם מדהימים, אני חושבת שאין שיר ששמעתי 
אי פעם ולא אהבתי. עד כדי כך התחברתי אליהם.

במשך כל הזמן הזה שאני עם בוגי חשבתי על יום שבו יהיה לי 
מספיק כסף ואקח אותו להופעה שלהם בחו"ל
אבל להפתעתי הגורל נענה לתפילותיי (אלוהי הרוק לצידי~!)
והביא אותם עד לישראל.

לא היססתי לרגע וקניתי לנו כרטיסים ל-VIP
ובמילה אחת על איך שהיה-אדיר
הם מעולים בלייב וחוצמזה הגבר שלי היה
הכי מאושר בעולם, וקשה לראות כל כך הרבה חיוכים
על הפנים שלו עם כל הלחץ של העבודה בזמן האחרון
אז רקדנו והשתוללנו ושרנו וגם כמובן-צילמתי!

היו שירים שהתפללתי שיהיו כמו
 Make yourself
Love hurts
Stellar
Make out party
וכמובן שאת Soutern girl
שלמרות שלא נאמר מעולם בקול רם
אני חושבת שהוא השיר שלי ושל בוגי
אני לא אשכח בחיים את הלילה שחנינו והשיר התנגן
ונשארנו באוטו והוא שר לי אותו. זה היה רומנטי בטירוף 
וכן אני משוחדת כי אני משוגעת על הגבר שלי. ועוד יותר משוגעת על מוזיקה
ומחוות רומנטיות שכוללות שירה ריקוד וכד'

הביקורת שיש לי על ההופעה היא שבהתחלה היה פושר
עד שהם התחילו לחייך ולהנות, סליחה אבל היה שם קהל עצום
שבאמת לא מבייש את מדינתנו הקטנה.
לצערי פתחו את שערי ה-VIP והאמת ששילמתי הרבה מאוד
כדי להיות בשורות הראשונות ולראות אותם אבל מלא אנשים
גבוהים באו והסתירו לי.
חוצמזה-היה קצר!!! מקווה שיבואו שוב וינגנו יותר שירים ישנים.
ועם כל זאת-היה פשוט מדהים!!!!!!!!!!

וכעת לתמונות מאותו היום כדי שתראו כמה נהנינו 
תמונות שלנו:

וכעת לתמונות שלהם-הבאתי את המצלמה הישנה שלי
כי לא הייתי בטוחה שיתנו לי להכניס מצלמות
אני חושבת שסך הכל עשיתי עבודה טובה עם העדשה והמצלמה שהיו ברשותי
Canon EOS 450D ועדשת 55-250

וואו אני מסתכלת על התמונות ומתרגשת מהחוויה
איזה כיף לראות בלייב להקות שאוהבים ^^

מאחלת לנו סופשבוע קל ונעים

תגובות

5 תגובות

  1. כיף לכם! אתם כאלה יפים ומעוררים קינאה
    כיף לראות אותך מאושרת .
    שלא תפסיקי לחייך 3>

    השבמחק
  2. יאא איזה כיף!!! מהממים :)

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  4. יאא איזה כיף!!! מהממים :)

    השבמחק