צילומי הזוגיות של דימה וסבטה+הגרלה למנויות הבלוג

אני מרגישה שנצח לא עידכנתי!
אני ובוגי לקחנו על עצמינו לעשות שבועות 
אצלנו בבת ים ולארח את ההורים שלי.
לא היה פשוט בכלל אבל אני חושבת שעמדנו במשימה
בוגי היה אחראי על הארוחות המרכזיות
אני על הקינוחים ועל עזרה לבוגי כסו-שף 
ואמא שלו על התוספות ויחד איכשהו הצלחנו להכין
ארוחת חג נחמדה. אינלי מושג איך אמא שלי
מארחת 30 איש כל חג, עכשיו אני יכולה להעריך
כי לנו היה קשה בטירוף לעשות ארוחה ל-7.

איבדתי גם את הקול שלי בסופ"ש
הדלקת שקדים מסתבר לא רצתה לעזוב אותי מהר
ואני נשמעת באמת נורא
היום גם היה יום עמוס שכלל הצגת הסמינריון שלי
מול הכיתה על הבוקר, לאחר מכן הפעלות ב-4 גנים שונים.
היום הייתי עם קיפוד והוא נשך אותי מלא, למזלי הייתה
כפפה מעולה בערכה שמישהו שם לי ולא נגרם כל נזק פיזי :|
נורא קשה לעבוד עם ילדים ועם זאת זה הכי מתגמל בעולם
אני פשוט חוזרת עם חיוך משם עם כל הקושי
וככה צריכה להיות עבודה לדעתי.

ולעניינים משמחים בשבילכם:
ההגרלה הראשונה של הבלוג החדש שלי
נפתחת!
 מימין לשמאל-
1.אודם חדש מהקופסה של איל מקיאג' גוון בזוקה
 (יש לי גם אז שמתי את שלי ליד לשם ההשוואה)
2.המסיכה המפורסמת של הוצאת שחורים שכבר שמתי כאן המלצה עלייה
מספיקה ליותר מפעם אחת ומעולה
3.קוקייה עם פפיון, יש לי כמה כאלה ואני אוהבת במיוחד לצמה
4. מדבקות חתוליות לציפורניים
5. צמיד ירוק מגניב עם מצלמה, ציפורים וכיתוב Love
6. תחתון סקסי שיכול להתאים לדעתי ממידה S-L
*יש לציין שכל המוצרים חדשים ולא שומשו לעולם

אם אתן רוצות להשתתף בהגרלה-קראו בעיון את ההוראות בתמונה הבאה
לשאלות אני זמינה בבלוג :)

וכעת נעבור לנושא אחר ומרגש
צילמתי לפניי כשבוע וחצי את סבטה, בלוגרית מפורסמת
שאותה אני מכירה מישרא-בלוג מזה כמעט עשור
מצחיק שאנחנו מכירות דרך הבלוגים שלנו שנים
וזו הפעם הראשונה שראינו אחת את השנייה במציאות.
עשיתי לה ולארוס הטרי שלה,דימה, צילומי אירוסין
או במונח המקצועי צילומי Save the date
היה מקסים ונהניתי נורא
הכימיה ביניהם מדבקת, הם מהממים ביחד והאהבה שלהם לגמרי
משתקפת בתמונות
התוצאות לפניכם: מוזמנים לפרגן כאן או בעמוד בפייסבוק
אליו אני אעלה את כל התמונות מהצילומים עוד היום

אני כמובן מזמינה אתכם תמיד לפנות אליי בנושא בוקים זוגיים או אישיים
אני באמת נותנת יחס אישי לכל המצולמים שלי ועושה הכל כדי שיהיו מבסוטים :)
מקווה שאהבתם ושיהיה לנו שבוע מקסים
נופי

תגובות

22 תגובות

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מקווה שיתן לי להגיב מהפלאפון לפעמים עושה לי בעיות חח
    אני חושבת שאני עומדת בתנאים של ההגרלה אז ננסה את מזלינו:)
    פולינה שבידנקו poli.shvy@gmail.com
    והתמונות מהפנטות פשוט!!! כל הכבוד על העבודה שלך, את צלמת מדהימה.
    סבטה מהממת וכך גם בן זוגה. זה פשוט מדהים לראות שאני עוקבת אחרי בישרא מ2007 ומדהים לראות איך האהבה שלהם גדלה עם הזמן 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! D: הם מדהימים ביחד
      נכנסת להגרלה ^^ בהצלחה

      מחק
  3. תמונות מקסימות, תמיד עוררת בי השראה לצילום..
    בהצלחה עם הפורמט החדש של הבלוג!
    אשמח להשתתף בהגרלה
    Shokoral@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לי לקרוא שאני מעוררת השראה ^^ זו מחמאה גדולה
      תודה רבה, נכנסת להגרלה שיהיה בהצלחה D:

      מחק
  4. נופר, תמונות מדהימות!!! נהנו נורא וכמו שכבר אמרתי לך, נתת לנו אווירה מאוד נוחה וכייפית וזה גם מתבטא בתמונות..
    עכשיו כל אדם שמחפש צלם אני ללא ספק אמליץ רק עלייך
    שיהיה המון בהצלחה בהמשך בצילום, אני בטוחה שתגיעי רחוק!
    ונתראה מחר ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ואתם אפשרתם לצילומים גם לזרום ולהיות כיפיים :) תודה תודה תודה! היה כיף היום חח

      מחק
  5. פוסט מדהים !
    ההגרלה נראית ממש שווה,
    מקווה לזכות ^^
    taltalu89@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^^
      נכנסת להגרלה שיהיה בהצלחה D:

      מחק
  6. היי אשמח להשתתף בהגרלה
    מאיה מנסוזה
    maya.mansuza@gmail.com

    התמונות של דימה וסבטה מהממות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      נכנסת להגרלה ^^ שיהיה בהצלחה D:

      מחק
  7. וואו באמת שיצא מדהים. צילומי זוגות תמיד נראו משעממים אבל אצלך אהבתי כל תמונה
    אני ממשיכה להתעדכן פה :] , שמחה שעזבת את ישראבלוג כי הוא ממש גוסס

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, זו מחמאה רצינית וכיף שאת עוקבת אחריי כאן ^_^

      מחק
  8. אתחיל בזה שהתמונות מהממות ועוצרות נשימה :) מעבירות ממש את האהבה, מקווה שתרגישי טוב ושמחה לקרוא שהחג היה טוב D:
    מה הכנת לקינוח? ;)

    ועכשיו אכנס להגרלה כי אף פעם לא נורא לנסות :P
    טלי גנר tali.toti.g4@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^_^
      הכנתי לקינוח עוגת גבינה וביסקוויטים וגם כל מיני דברים ליד קינוחי כוסות וכו' P:
      נכנסת להגרלה! שיהיה בהצלחה D:

      מחק
  9. תמונות מהממות וזוג מקסים!

    השבמחק
  10. עוקבת אחרי התמונות האלה עוד מהפייסבוק (;
    נדלקתי ממש על התמונה שסבטה מעיפה באוויר את הצדפים והם יוצרים תמונה של לב! (תוהה אם זה מכוון או יד הגורל? חחח)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא מכוון זו בהחלט יד הגורל וחשבתי שרק אני שמתי לב ללב הזה XD

      מחק
  11. אני יודעת שזה לא קשור לפוסט, אבל השיער שלך מהמם!
    איך הארכת אותו ככה?

    השבמחק
    תשובות
    1. פשוט הפסקתי להחליק ולצבוע ^^ תודה רבה:)

      מחק
  12. אוף לוקח זמן להתרגל לבלוג הזה חח הגבתי כבר וזה לא שמר :(
    התמונה שהיא זורקת את הצדפות וזה יוצר לב!! מדהיםם!! התמונה האהובה עליי :)
    תמונות מאוד יפות (:
    באיזה עדשה את משתמשת בד"כ לצילומים כאלה?

    ולהגרלה- יוליה קרומר
    yuliakmr@gmail.com

    השבמחק