אסטה לה ויסטה ישראבלוג, תמונות פרחוניות מקטיף הנוריות

אחריי יותר מעשור כבלוגרית פופולרית בישרא-בלוג החלטתי
לנטוש (או לעדכן עד שהאתר שם ימות, גם אופציה) ולעבור לפלטפורמה
שתכבד אותי וחשוב יותר-לא תעמוד בפני סכנת סגירה.
למי שלא מכיר אותי-קוראים לי נופר לפיד, אני צלמת מתחילה בת 24 מבת ים
חובקת חבר מושלם ואוטוטו מסיימת את התואר הראשון במנע"ס במגמת פירסום ושיווק.

תיחזקתי במסירות ובאהבה את הבלוג בישרא-בלוג והגעתי איתו למקומות
שלא דמיינתי שאגיע אליהם-ממוצרים חינם תמורת פרסום ועד למסיבות השקה
נוצצות עתירות סלבס.
הבלוג כיכב במשך שנים בטבלת הפעילים כאשר הוא נמצא ועודנו בשלושת המקומות הראשונים.
הבלוג גם זכה בתואר הבלוג האלטרנטיבי הטוב ביותר לשנת 2010 מטעם מעריב לנוער
ובלוג הנעורים הטוב ביותר לשנת 2012 מטעם ישרא-בלוג.
בנוסף הבלוג זכה לסקירה במספר מקומות נחשבים כמו מגזין ג"רוזלם פוסט, מגזין Go ועוד.

אני כאן בראש ובראשונה כדי לתעד את חיי מזווית הראייה שלי
ושנית-כדי לגרום לכם הקוראים להשתתף בחוויות שלי ובתקווה גם להנות :)

לרגל הפוסט הראשון והחגיגי החלטתי לשתף אתכם בסט תמונות
שצולם בכפר הנוער קדמה שבדרום.

צלמת: קטרין קנטור (שבמקרה גם אחות של בן זוגי וחברה טובה)
צילום נוף ופרחים: אנוכי. מוזמנים לפייסבוק הצילומי שלי


מה אני לובשת?
חולצת חתולים מכופתרת: H&M
מכנס: Twentyfourseven
נעליים: Dr. Martens
שעון: Ebay
אקססוריז: H&M
משקפי שמש: אופטיקנה
 

מאחלת לנו המשך שבוע פרחוני ואביבי
ולי להחלים מדלקת שקדים ארורה

תגובות

13 תגובות

  1. תמונות מהממות .. בהצלחה :-)
    ותחלימי במהרה .. צריכה אותך בריאה ..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^_^ מקווה להבריא תוך יום יומיים לגמריי

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. יפה מאוד ובהצלחה בבלוג החדש (:

    השבמחק
  4. המון בהצלחה, אני קוראת אצלך קבוע משהו כמו 6-7 שנים ואני אמשיך גם פה ;)

    השבמחק
  5. תתחדשי נופי! הבלוג שלך תמיד היה השראה למלא אנשים ואני בטוחה שכך ימשיך גם כאן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^^ איזו מחמאה גדולה!

      מחק
  6. נופר! תמונות מדהימות!
    מאיפה המצלמת פולארויד המושלמת הזו ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ^_^ המצלמה של חבר שלי האמת

      מחק